Maar zag ook dat Tinkerloos (nouja, Femke dan ) EINDELIJK EEN VEULEN HEEFT !!! VAN HARTE MEID !! Zie je wel, je wachten eindelijk beloond, en nu gauw foto's hé !
Yoehoee!! Toch nog een veulen Tinkerloos! Gefeliciteerd! (fotooos?!)
Hierbij ook meteen wat foto's van gisteren van Soraya. Ik moet nog 2,5 weken werken voor mijn veulenvakantie, dus dat moet netjes passen. Soraya is absoluut niet meer te genieten, wilde gisteravond niet eten, vanmorgen ook niet enthousiast. Ze is behoorlijk wat aan het schoppen naar d'r buik, en owee als je eraan komt... http://www.mijnalbum.nl/Album=6EUYYMVS
Tinkerloos ! gefeliciteeeeeeeerd ! zoals je het beschrijft volgens mij een heel leuk veulen ! GAAf een maanoog !! en een paar vlekken vandaar dat het zo lang duurde die moest eerst wit gespoten worden }>
@ Tinkerloos: Gefeliciteerd!!!! Toch nog snel gegaan dan sinds gister!! En we willen nu natuurlijk snel foto's zien!! @ Mac: Gefeliciteerd met je mijlpaal! @ Wenk: Voor jou duurt het zo te horen ook niet lang meer...... (Zaterdag wordt mijn hengstje 2)
Ik ga nu naar de paarden toe..... Ook ff bij flappie kijken... Die is dinsdag uitgerekend..... Gister had ze al wel wat meer uier..... En ben benieuwd hoe Lady er nu uitziet... Laatst kwam ze naar me toe gedraafd, bleef halvewegen staan, dat koppei mooi omhoog.... Ze stond er echt zo mooi bij, en dan die mooie ronde buik..... Was echt een prachtig gezicht!! Zo tevreden ziet ze er uit op het moment.....
gefeliciteerd Siggy ! En Tinkerloos jij ook van harte ! Na al dat lange wachten ! wij willen foto's !! *o/*
hier nog niks gisterenavond dacht ik echt het is zo ver. Zelf mijn vriend zag verschil in sweety haar manier van doen. Erg zenuwachtig rondlopen en een paar keer als ik toch ingedommeld was maakte hij me wakker "ze hapt de hele tijd naar haar buik! Was dat geen teken?" Wat een lieverd he ? Ook blijft de melk maar druppelen haar sokken staan keihard van de melk, haar staart kan ik bijna op haar rug leggen zo los zijn de banden... Maar nog geen veulen *zucht* Maar omdat ik echt dacht "dit is de nacht" heb ik echt bijna geen oog dichtgedaan. En deze morgen kwam de kapper voor Dyco al om 09.30 dus ben even doodop *Gaaap*
Heb vanmiddag lekker vrij genomen. Ik kon anders niet naar Lisje vandaag en het kon op de zaak, dus ik ga vanaf half 1 even van m'n paardje en de zon genieten...
WenK, wat lekker, ik ben jaloers!!! Ik wil ook......maar helaas, hier kan het niet. Heb nu al 10 uur overwerk erop zitten deze week en het ziet er naar uit dat het vandaag, morgen en zaterdag weer feest is. Ik wil ook van de zon genieten!!! Hopelijk morgen nog redelijk op tijd weg, want Devdan wordt dan 1 jaar, tijd voor een fotoshoot dus!
Balen Neonlight! Is nooit leuk als het zo druk is he?
Nee, zeker niet met dit weer. Maar ik heb gelukkig niet een hoogdrachtige merrie staan!
Vanmorgen kwam er wel een collega naar mij toe, hoe het ging met de drachtigheid en of ik niet vol spanning zat. Blijkt dat er gisteren bij omroep Limburg of zo een programma was over rhino. Was een man met 12 merries die alle 12 de veulens verworpen hadden. Pfff, dan krijg ik toch wel weer de kriebels, Neon zit nu rond de kritieke 9 maanden. Wel heel lief van mijn collega trouwens dat hij daaraan dacht!
Nou Quinzy, dat kan toch écht niet lang meer gaan duren!
Ik heb een vraagje gezet in de KS over verschillen in draagtijd in 1 en dezelfde merrie. Zouden jullie er eens naar willen kijken? viewtopic.php?f=59&t=584034&hilit=