Ik wou iedereen ook nog bedanken voor jullie advies over het openen van mijn merrie (die nu op 333 zit) Ik heb meteen vanochtend vroeg de dierenarts gebeld om haar vanochtend of morgen ochtend open te maken....
Dus had de assistente aan de telefoon en leg uit dat mij merrie in het begin van de dracht is dicht gezet en dat ik haar wil laten openmaken vandaag of morgen.
Zegt ze: Oke ik zet je voor morgen in de agenda voor een keizersnede....
Hahahaha dus ik zeg nee zo ver hoeft ze nou ook weer niet open klein stukje is genoeg
Dus ik leg nogmaals uit wat er is gedaan en wat er nu gedaan moet worden. Zegt ze: Nee denk niet dat de dierenarts daar deze week tijd voor heeft hij belt je dan in de loop van de volgende week op wanneer hij langs komt.......
Dus ik bedank vriendelijk en zeg dat ze me niet in de agenda hoeft te zetten dat ik wel even een andere dierenarts zoek.
Zegt ze: Oh ik zou de dierenarts ook wel even kunnen bellen en vragen of hij vandaag of morgen tijd heeft. En dan bel ik je zo even terug.
Dus daar stemde ik mee in.
Vervolgens is het 5 uur 's middags en heb ik nog steeds niets gehoord dus bel ik nog maar is. Gelukkig kreeg ik toen een andere assistente die zou zorgen dat de dierenarts mijn zou bellen om te zeggen hoe laat hij hier morgen zou zijn... Nou dat klonk een stuk beter.
Alleen heb ik tot op heden nog niets gehoord.... dus ben benieuwd of er morgen iemand komt......
Beetje jammer dit.