Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vulina schreef:Hier nog iemand die een draag merrie te koop/huur heeft toevallig?
ajesca123 schreef:Vulina schreef:Hier nog iemand die een draag merrie te koop/huur heeft toevallig?
Wil je dat de merrie al een keer een veulen gehad heeft? Weet anders wel een 4 jarige grote kwpn merrie misschien.
Pff hier vandaag scannen op hartje maar knijp hem enorm met al die teleurstellingen hier in het topic.
Merrie niet meer hengstig gezien na de 18 dagen scan maar de andere niet gedekte merries ook niet meer hengstig gezien dus zegt niet zoveel![]()
Heel veel succes aan alle wachtenden!
Vorig jaar is ze gust gebleven zelfs..
Gelukkig zonnebrand bij me want ik moet nog dik een week.
Da heeft mij overigens nooit teruggebeld. Dus daar ook mooi klaar mee. Zondag vertrekken mijn merrie en veulen saampjes naar de opfok. Mocht het nou blijken dat het niet gepakt heeft kan ik daar mooi een andere da nemen. Vind het welletjes geweest met die ik heb gehad.
superpony schreef:Sanet, gefeliciteerd
Mooney, balen, maar ze kunnen alsnog dicht op elkaar komen natuurlijk.
Bij artsen zal het ook wel verschillen. De een doet veel dracht en ziet veel. De ene is er goed in en heeft toch vaker wat meer merries drachtig, dan de ander.
Maar dat de regumate op is, zegt ook wel wat. Of meer mensen willen fokken vanwege de vraag?
Ik hoorde vorig jaar al dat veel merries leeg bleven en vaak zonder duidelijke reden. En dat is wel het ding; als je merrie leeg blijft, wil je eigenlijk weten waarom.
diertje was zijn hele leven een beetje sociaal gestoord en dan zo lief met zo'n ukje. Helaas twee jaar geleden ingeslapen, vandaar nu twee veulentjes zodat ze elkaar een beetje kunnen vermaken.