Vindt het echt zo zielig..... Maar denk dat jullie op dit moment wel goed handelen, wanener ze niet uit de fles wil drinken, alleen uit uier, dan zit er niets anders op. Denk dat het wel goed is als DA elke dag even langs komt om een oogje in het zeil te houden. Jullie zien veulen zoveel, dan valt het niet zo op als ze veranderd (verslechterd of verbeterd) DA ziet dat dan wel, omdat hij dan dag Imara niet heeft gezien.....
Vandaag eindelijk weer 'kloppertje' gevoeld en zelfs een keertje zo hard, dat ik ivy d'r buik zag wiebelen!
Mauve7
Geplaatst: 17-02-10 12:34
Ik kan je helaas geen advies geven om de kleine meer te laten drinken. Het lijkt een beetje op vicieuze cirkel die verbroken moet worden. Ik bedoel, ze wilt wel eten maar mist de kracht en zonder eten komt ze niet op kracht.... Werkt de nieuwe cam al?
sterkte weer Joto, nog even volhouden en als ze straks lekker in de wei dartelt ben je dat weer helemaal vergeten!
Tal had gister helemaal een stuiptrekking zo hard was Flup aan het schoppen. En ze was echt superbraaf met dr tepels even schoonmaken, daar zit nog het 1 en ander aan, ahum. Samen met 2 andere stalgenootjes even staan kijken hoe Flup schopt, echt leuk iedereen is zo geinteresseerd en vindt dat ze er goed uitziet enzo.
miszlisanne
Geplaatst: 17-02-10 13:06
jeetje amandake wat een uier al, die van mij heeft nog heel weinig en moet nog maar 17 daagjes, toch een week minder als de jouwe!
joto heb helaas geen tips en adviezen, maar blijf duimen! denk echt dat jullie correct handelen!
hier ook enorm aant verharen, silke net voor de bevalling, met hele plukken, lutske heeft altijd weinig winterharen maar toch als je ziet wat ze kan verliezen
officieel is cartouche drachtig verklaard, nu nog alleen van wie.... en wanneer ongeveer... ze heeft zucht voor der uier en een beetje uier maar dan kan nog een 'overblijfsel' zijn van vorige veulens... even uitspitten wanneer ze uitgerekend zou zijn
Nou mij viel het gisteren ook ineens op. Burley had al paar dagen behoorlijk jeuk. Dus gisteren met rosborstel erdoorheen en de plukken vielen er al uit...!!!
Uier gaat best hard met groeien al zeg ik het zelf. Ze is vrijdag 300 dagen!!!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 17-02-10 13:55
Ik kan je helaas ook niet helpen, als me alleen aansluiten bij wat Gem zegt, dat schoot me ook te binnen. Lexa heeft vorig jaar veel trucjes geleerd in de kliniek.
Mon is kort in der haren maar ook daar vielen de haren eruit hoor. Ik gebruik een soort steen en dat help goed voor nu dan. Je moet het niet teveel doen.
Caresse07
Geplaatst: 17-02-10 14:08
Ik heb zo'n furminator en dat werkt als een trein en ze vindt het nog heerlijk ook, staat helemaal te genieten als ze gepoetst wordt