Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avandijk schreef:Nou Whiz... ze heeft zich keurig aan de afspraak gehouden in elk geval. Vaak en veel blijven dansen hoor en ik blijf het forum met spanning in de gaten houden voor updates...
Erg he, als je maar blijft denken: ik moet nu maar naar bed en dat je dan aan de andere kant tegen jezelf zegt: nog even hoor, dit wil ik zien... LOL! Alle staarders hebben vaak een chronisch slaapgebrek op het eind van het seizoen vrees ik.
avandijk schreef:Pauk: nou, je let goed op. Hier leer je veel. Observeren tot in den treure en je gaat je gevoel steeds verder ontwikkelen. Die losse banden zijn toch eigenlijk wel een heel betrouwbaar teken, meer betrouwbaar dan het waxen en het verliezen van melk vind ik persoonlijk. D'r is gewoon geen enkele merrie gelijk wat dat laatste betreft hoewel veel eigenaren, die al meerdere drachten hebben meegemaakt het een richtlijn vinden. Ik had een merrie (in m'n profiel) die een paar keer begon te kegelen een week van te voren maar ik zou het niet als een vaste regel durven zien. De naam van je merrie deed me eraan denken dat ik al eens in je profiel had gekeken.
Goed voor jou hoor, dat ze al ervaren is. In alles vind ik dat je het beste een onervaren en ervaren combinatie kunt hebben. Ook b.v. een doorgewinterd en zeer betrouwbaar rijpaard bij een onervaren ruiter bijvoorbeeld maar zo denken wel meer mensen.
Nou zit ik hier wel wat weg te typen maar ik weet niet eens of je nog online bent LOL!