Elske morgen scannen op een kloppend hartje en Eeke morgen scannen op hopelijk het ei weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neonlight schreef:Ik voel me bijna schuldig dat Sarona met 1 keer insemineren en niet eens checken of het ei weg was daarna (wel ei van 5 en superslappe cervix) gewoon netjes drachtig is.Maar ik moet nog wachten voor kloppend hart, mag nog niet te vroeg helemaal uit mijn dak gaan.
Sanet schreef:Caresse07 schreef:Succes vandaag voor degenen die gaan scannen!
Wij moeten scannen op dracht vandaag![]()
Super spannend, waren lange 18 dagen
op een of andere manier nu meer vertrouwen in.
yes! Dat is heel mooi!
Eens voor wat betreft het weer, ik zou zelf ook pas eind april beginnen met insemineren als ze leeg zou zijn. Moet er zelf ook niet aan denken om een extreem vroeg veulen te hebben lopen. Nu kan het natuurlijk ook wel weer zo zijn dat het vroeg in het jaar lekker is en later weer ineens slecht... Wat dat betreft weet je 't nooit. Kan me voorstellen dat je merrie gelukkig wordt van weer een kleintje aan haar zeiden. Ik duim voor je mee. 
(en de andere 2x natuurlijk)
Die 2 kan binnen een korte tijd ook snel weer omhoog toch? Een aantal redelijk op elkaar zitten qua dekkingen nu of valt dat mee?