AndreaB schreef:We wilden na deze poging sowieso stoppen voor dit jaar, dus dan zou een week later scannen ook nog wel kunnen. Bedankt voor de uitleg. Ik doe gewoon braaf wat de dierenarts zegt.
Twinklebel, ik ben inderdaad een Delflandruiter. Waar sta jij?
Jarenlang op Langelaan. Anderhalf jaar geleden mijn eerste eigen fokpodrukt verloren, Esmee. Nu haar moeder op een klein stalletje in De Lier en aan het proberen nog zo'n knap kind te fokken.
want nu spreek je over de algehele minipaarden-wereld terwijl daar toch duidelijk grote verschillen zitten
kijk bijvoorbeeld naar jou en mij... zo vertelde je ook dat het bij mini's heel gebruikelijk is om de hengst bij de merries in de wei te gooien, maar ik ken genoeg stallen waar dat helemaal niet zo gebeurd
hihi)
ze was helemaal in love, helaas voor haar is ze geïnsimineerd met een ander
morgen wordt ze weer gescand of het eitje weg is.
en gefeliciteerd met je verjaardag
hij sloeg haar bont en blauw ondanks dat zij de alpha was, was het boel. Dus ze maar wijselijk van elkaar gescheiden en is verder wel helemaal goed gegaan maar kan me voorstellen dat in een vroeg stadia en als je ze samen laat staan, de merrie zou verwerpen.
beginnersfout
IJslander x Paso is een vrij veel voorkomende combi, er is zelfs een naam voor: Aegidienberger. Deze hengst heeft ook al heel veel combinaties met IJslanders op de wereld gezet, stuk voor stuk hele gave paarden! Bokker Finnens heeft er ook een.