heerlijk die veulentjes al hoop ik echt dat frummel van mij binnen blijft.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heerlijk die veulentjes al hoop ik echt dat frummel van mij binnen blijft.. pretty schreef:Echt een droomveulentje ja Jolandje!![]()
Ik wil ook al jaren iets om aan te houden maar het lijkt niet te lukken,maar ik heb nog kansen dit jaar.
Al is het hier elk jaar wel het jaar van de hengstveulentjes.
Leuke naam ook.

Karin dacht waarschijnlijk: laten we hem maar een dikke jas mee geven, dan hoeft hij geen deken aan en kunnen ze in het DBT genieten van foto's waar het hele ventje op te zien is
Super mooie naam ook. past hem wel en wat speciaal dat zijn ene oog een blauwe rand heeft! Ik had niet verwacht dat Karin een zwartje zou produceren eerlijk gezegd
Je ziet nu al goed dat het een schimmeltje wordt vind ik
Ik vind ze echt knap
Ze zou toch weten dat die baby er een keertje uit moet hé? 

, een hengst zou in principe voor de verkoop zijn. Al merk ik aan mijn moeder al wel dat die steeds meer van dit plan af stapt

Ik heb ook geen flauw idee wat de kleurkansen zijn (beide ouders zouden heterozygoot schimmel moeten zijn), dus pfff veel te moeilijk
Als er iemand wat leuks weet, mogen die gerust wat laten weten hoor (moet wel spaans klinken )
Bij Sierra mag het gerust een hengst zijn naar het evenbeeld van z'n papa
ALS ZE MAAR GEZOND ZIJN
. fokfanaat schreef:ik begrijp dat nooit zo, dat als je aangeeft graag een merrie (of hengst) te willen. Dat er altijd mensen komen met "ik wil alleen dat het gezond is"
alsof ik liever een dooie of zieke merrie zou will;en dan een gezonde hengst.
Tuurlijk wil een gezond (en goed) veulen, maar dan ook graag een merrie.
het is toch niet kezen tussen die 2.....
Kan ik geloven pretty.
Ze zou nog 14 dagen moeten, pff wat gaat de tijd nu traag zeg
( voor de liefhebbers
)