Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sultan15 schreef:Oh hihi zo had ik die 5.5 nog niet bekeken. Ik hield het altijd op donkergeel![]()
Maar snap nu wat je bedoeld met olijfgroen
In ieder geval maakt ze het dus heel spannend!
![]()
Ben benieuwd of ze binnen 24 uur gaat!
![]()
En voor Luna ook al heel spannend zeg!
Hoe kijken jullie trouwen tegen dag en nacht buiten staan aan? De bedoeling is dat Fairy en Kodi vanaf half/eind mei dag en nacht buiten gaan staan.
sultan15 schreef:Oh hihi zo had ik die 5.5 nog niet bekeken. Ik hield het altijd op donkergeel![]()
![]()
![]()
Hoe kijken jullie trouwen tegen dag en nacht buiten staan aan? De bedoeling is dat Fairy en Kodi vanaf half/eind mei dag en nacht buiten gaan staan.
Urielle schreef:sultan15 schreef:Oh hihi zo had ik die 5.5 nog niet bekeken. Ik hield het altijd op donkergeel![]()
![]()
![]()
Omg, ben ik gewoon licht kleurenblind?
Ik vind permanent buiten super voor het jonge grut mits er beschutting is voor ze.
Zou willen dat ik zelf een paar hectare grond had dan deed ik het ook zo. Als compensatie mag veulie tzt naar de Eifel.