Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De meeste kennen het verhaal niet, maar mijn paard werd vorig jaar min of meer afgekeurd, ik ben toen voor een second opinion gegaan naar van Toor. Hij gaf mij goede kans dat ze na behandeling weer haar oude niveau kan halen ( Z sgw) alleen kon het wel lang duren. Besloten om der toch maar weer te laten dekken, helaas was dat vorig jaar niet gelukt. In april weer voorzichtig begonnen met rijden, door een hoop mensen voor gek verklaard dat ik me zo strak aan de behandelmethode vast hield, maar het is niet voor niets geweest.

Neonlight schreef:xDonja, bedoel je Yesper, die 75% fries is? Dan heb je 50% kans op bont, die hengst is heterozygoot, moet wel, omdat de moeder van Yesper een friese merrie is. Jouw merrie komt misschien wel uit een bonte moeder, maar die heeft geen invloed meer op het veulen. Jouw merrie heeft namelijk niks aan bont in haar genen zitten, had ze dat wel, was ze zelf ook bont geweest.
De vader van Manno is Fabricius en die is weer vos, haha.
.
)