Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Reggea schreef:ik wou al zeggen farouche dolly leeft niet meer
Reggea schreef:Daar heb ik me ook over verbaast marlijn dat belle, missy, midnight en Rowan nog geen veulen hebben.... Zal nu toch echt niet lang meer gaan duren neem ik aan
MarijeR schreef:Die splash is trouwens een prachtige merrie, ben haar gisteren wezen bekijken bij de eigenaresse
Ook hun hengst is heel mooi en erg groot.
MarijeR schreef:Die splash is trouwens een prachtige merrie, ben haar gisteren wezen bekijken bij de eigenaresse
Eydis schreef:Heb ik ook last van Marjolijn.
Normaal doet hij het wel. Ik heb Belle, Lacy,en Lili aanstaan. Lili is ook onrustig.
_Marlijn schreef:MarijeR schreef:Die splash is trouwens een prachtige merrie, ben haar gisteren wezen bekijken bij de eigenaresse
Super zeg! Dat je zo eens overal een kijkje kan gaan nemen.
Heb net foto's gezien van het hengstje van Squirt in het DBT.. Wat een scheetje zeg!
Reggea schreef:MarijeR schreef:Die splash is trouwens een prachtige merrie, ben haar gisteren wezen bekijken bij de eigenaresse
Wat leuk marije
Ben je al bij meer stallen geweest die wij ook bekijken???
_Marlijn schreef:Eydis schreef:Heb ik ook last van Marjolijn.
Normaal doet hij het wel. Ik heb Belle, Lacy,en Lili aanstaan. Lili is ook onrustig.
Marlijn(Ben het wel gewend hoor, op school wordt ik in het begin ook altijd zo genoemd
)
Lili ook aanzetten dus? Oke
_Marlijn schreef:Is lili de Lilly van de Lucust Tree Ranch?
MarijeR schreef:
Uhm, ik geloof het niet.
Wel zijn we druk bezig om Missy en Dwight (buren van Dar) over te halen om hun cams online te zetten