Corinadrenth, wel echt heel lastig. En een ronde overslaan en kijken of je een hengst kan vinden die puur natuur dekt? Misschien een extra stimulans voor je merrie??
Selente, Ze is vorig jaar leeg gebleven en toen is het wat misgelopen, dus heeft mn zelfvertrouwen even niet goed gedaan. Nu zat ik er bovenop en leek alles perfect, dus kreeg wel even weer die onzekerheid toen ze weer hengstig stond. Maar ga nu rustig afwachten. Pas als ze over 2 weken weer echt mega hengstig staat, maak ik me weer druk.
Wij zijn eind Mei begonnen en werd dus begin Juni insemineren, bewust. Maar ik snap dat mensen ook rekening houden met de opfok die vaak va 1 sept aannemen.
Ik denk alleen dat het steeds langer mooi blijft en we ook wel richting November kunnen qua afspenen bijv. Maar goed, ik ga helemaal niet op die manier afspenen en het geslacht gaat ook meetellen wat we verder doen.
Ze is al eens wat meer abrupt gescheiden en ik denk echt dat het aankomend veulen haar mentaal ook goed kan doen. Dat hoop ik echt. Gun haar zo haar veulentje.
Dat een merrie na 6 dagen al zo mooi eruit ziet........Ik ben 24jr geleden bevallen, maar moest er niet aan denken, hahahaha
Toch waarschuwt de gyn wel dat je top vruchtbaar bent dan