waaauuuwwww! Ben al fan van je merrie, maar wat een prachtig chique veulentje staat daar nu bij. En super zeg, een dametje. Genietze!
pretty
Geplaatst: 14-03-16 11:48
Inowa zooo dat ging snel!! Gefeliciteerd!! En een merrie,jij bofkont!!
Knolselder sterkte met jullie kleine meisje,weet je al iets meer? Of moeten ze dat kweken om te zien wat het kan zijn?
R12312 jij ook gefeliciteerd!!! Ook een bevalling uit het boekje,super! En ook een merrie.
Nicole wat een sneu begin van je vakantie Aan die melktest te zien komt het nu heel snel..Met die dagen zou ik nu niet meteen inzitten,je bent toch al dichtbij de 320 en dat komt vast goed. Dit ging hier dus in één dag van 6.0 naar veulen.
Mariëlle wat een stevige gezonde brokken van veulens!
Die nare dromen weet ik alles van,zo typisch hé.
Ik ga vandaag weer proberen bijlezen na een ego weekend hoor. Ik lees dat sommigen het nog spannend maken.
Gisteren mocht mijn kleintje al naar buiten,mama heeft melk voor een heel weeshuis veulens en hij hing vol gisteren! Hij drinkt ook hééél veel. Is al lekker actief. Hij heeft 1 blauw oog en over het andere twijfel ik nog,ze plakten wat toe van de melk gisteren.
Heerlijk hoe je hoofd soms met je op de loop kan gaan hé zo droom ik al bijna een jaar met enige regelmaat dat er een heel grof bruin hengstveulen naast staat, zeg maar model trekpaard Dus dan schrik ik, maar realiseer me dat ie gewoon nog uit moet vouwen. En dan is ie ineens wel heel mooi fijntjes
Nicole; toevallig vannacht bij vrienden een veulen geboren op 312 dagen (wel red bag ook nog...) en die doet 't vooralsnog heel goed gewoon helemaal gezond.
Inowa, jij moet mij volgende keer toch serieuzer nemen hoor haha! gefeliciteerd met je mooie meisje!!
Nu vind ik gevoelsmatig wel dat er meer merrietjes geboren worden dan hengstjes, vorig jaar was dat ook zo en toen kreeg ik een hengstje. Dus willen jullie nu please over gaan op de hengstjes? Dan krijg ik wellicht een merrietje hahaha
pretty
Geplaatst: 14-03-16 12:02
Woeps,ik wist dat ik iets vergeten was. Wat is hij harig hé? Maar hij kan dat goed gebruiken nu! Hij heeft ook geen koud dus ik hoef niet met dekentjes aan de slag.
Zijn naam is Cassanova's Ti Amo.
Ja sorry,wij zijn na 10 jaar samen getrouwd in augustus en dat was onze openingsdans. En een zwarte kerel met blauwe ogen was altijd al mijn schoonheidsideaal dus..
Moratoetje
Geplaatst: 14-03-16 12:03
Gefeliciteerd met de veulentjes die geboren zijn
@Pretty: Wat een heerlijk wollig beertje zeg
Noisy
Geplaatst: 14-03-16 12:10
Wauw inowa, dat is snel gegaan. Proficiat met de kleine spruit, en nog een merrietje ook
Pretty, hij is inderdaad lekker wollig. Mama heeft rekening gehouden met het weer en een warme jas voor hem geproduceerd. Leuke naam!
Coloured
Geplaatst: 14-03-16 12:14
Ik houd jullie echt niet bij , maar zag een enorm schattig klein veulentje met een melksnoetje! Gefeliciteerd met de veulentjes die weer geboren zijn.
marous ook hier van harte gefeliciteerd met je gave merrieveulen, echt heel fijn
pretty wat een lief krullebolletje en wat een mooie naam hij heeft inderdaad een hele dikke vacht, hier heb ik saphira nog wel een dekentje op, die heeft echt heel dun zacht vachtje, net fluweel
@Inowa: Gefeliciteerd hier ook nogmaals! @Pretty: wat een lekker dotje en dan die foto met die melkdruppels aan het snoetje, heerlijk! @Jolandje: het is knapperdje!