Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pauk schreef:Kan je dat dan niet eerst thuis oefenen?
Ik begin altijd met veulen in de box (Paps in de buurt) en ik ga 5 a 10 minuten over de laan lopen. gewoon ernaast.
Als dat goed gaat neem ik dr aan de longeerlijn in de bak en zo bouw ik het uit.
Ik heb nooit het veulen erbij tijdens rijden of longeren en op gegeven moment kan ik dus ook gewoon weer naar buiten.
Marlis schreef:Peeps vandaag 300 dagen en dame had het zwaar. Was suf heel rustig en ging elke keer slapen in de bak. Haar uier is zich langzaam aan het vullen het zijn geen lelletjes meer en voelt harder aan. Nu op me werk pauze tot kwart over elf werken en we staan maar met ze tweeen waarvan ik 1e jaars leerling op 32 mensen.
Joyceee86 schreef:Marlis schreef:Peeps vandaag 300 dagen en dame had het zwaar. Was suf heel rustig en ging elke keer slapen in de bak. Haar uier is zich langzaam aan het vullen het zijn geen lelletjes meer en voelt harder aan. Nu op me werk pauze tot kwart over elf werken en we staan maar met ze tweeen waarvan ik 1e jaars leerling op 32 mensen.
Erg he, zo werkt t in de zorgIk weet er alles van. Alhoewel ik het nu echt luxe hebt. 16 mensen en in de ochtend met 2en en in de avond alleen, dat is dan een zorgafdeling