Haha gaat goed met ons Ja volg mulligan's run al heel de week heb de bevalling van wishy op een half uur gemist....Zucht Wel superlief veulentje
Ze ligt er zo rustig bij..Perst ze wel ?Ze is voglens mij op de blaas gaan liggen die is volgens mij kapot.. Oh er is iemand in de stal
ja wel heel erg op het gemakje maar vaak zie je nu ook wel pootjes toch? Je ziet haar niet nauwlijks persen ze ligt nog steeds in stabiele zijligging om het zo te noemen en staart trekt niet tot nauwlijks Kort bezoekje was het En hop weer ophoog
haha ja ik ben het! hoi hoi ik heb nog nooit zo'n "lange" blaasgezien zonder pootjes...ziet er echt apart uit.
Zag heel soms even een trekking maarneit iets wat je echt een wee kan noemen Ze oogt ook zo ontspannen dat wvalt zo op..Ik hoop dat het snel over is en er een gezond veulen ligt..
Zie je nu zie je er maar 1 been uitkomen.. blaas helemaal kapot nu .. Ze gaat stal weer uit.. merrie staat en snuffelt door stal..En gaat weer liggen..Mevrouw komt stal weer in met nog iemand.. Komop merrie!!
Wat denk jij kannie ligt ie verkeerd ??Er wordt druk overlegd zo te zienMerrie blijft maar achterom kijken ze is ook nog maar 1 keer plat gegaan ..