Is die tabel wel voor tinkers bedoeld? Volgens mij is 1.55 al behoorlijk groot voor een tink, dat zijn de ouders echt niet!sologirl: He verdorie, dat is jammer
Ga je volgend jaar weer verder proberen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is die tabel wel voor tinkers bedoeld? Volgens mij is 1.55 al behoorlijk groot voor een tink, dat zijn de ouders echt niet!
Ga je volgend jaar weer verder proberen?
Je moet gewoon doen wat jij prettiger vindt, het is toch heel moeilijk te bepalen wat een paard fijner vindt.
Ja lastig hoor. Maar die koukleum is een arabiertje en die kan best eens wat gevoeliger zijn dan de andere twee

Worden allemaal groter dan de ouders volgens mij. Baileys is nu 2 jaar en 1m55, Tinkerbell is maar 1m51 
1m50 volwassen is een handige en populaire maat. Tinkers gaan van zo'n 1m35 tot 1m70 hoewel hier op het vasteland bij sommigen de bovengrens al overschreden is en anderzijds in Engeland en Ierland hebben ze ook nog kleinere maatjes inmiddels.
legt ze haar oren, trekt vieze bekken, jaagt achter weidegenoten aan, probeert onder werk uit te komen,...
) 

mooie merrie zeg, heb ook je profiel bekeken, wat zitten jullie daar prachtig, en dan rijden aan zee *droomt even weg* heerlijk.
Het zijn wel normale stokmaten.
twinkel schreef:*gaat straks onder de buik van haar drachtige merrie kloppen*![]()
Misty is nu nog maar zo kort drachtig dat ze opzich vrij normaal nog is.. maar vorige week was ze wel een beetje aan het klieren en irriteren maar goed dat kan ook gewoon van de hormoontjes zijn. Wist toen nog neit dat ze drachtig was maar dacht het door haar gedrag van wel. De eerste keer dat ze gedekt is en dus gust was deed ze helemaal niet zo dus het kon haast niet missen, en ik had gelijk!

Een hengstje wordt wel moeilijk, mag ik weer een naam met een R verzinnen