Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:En nu krijg ik weer de neiging om informatie hierover te gaan zoeken, weet alleen niet op welke zoekterm.
Ik weet dat merrie's de geboorte tegen kunnen houden als ze het niet veilig genoeg vinden maar kunnen ze dat ook nog als de zak al "buiten" is geweest?
Ook de merrie die ik toendertijd gezien heb werd "gestoord" als ik het me goed herinner.
Ik wil het zo graag weten maar tot nu toe nooit echt antwoorden op kunnen vinden.
FennekeR schreef:Catrin doet net of er niets aan de hand is.......![]()
Stravero schreef:Hee allemaal!!!
Ik heb even een vraagje, is Sweets nog weleens bevallen? De cam doet het namelijk niet en heb ook allang niks meer gehoord over haar...
EmDee schreef:Goeiemiddag avandijk, ik denk tenminste dat het bij jullie nu in de middag is?
avandijk schreef:Dag dames, ik was er ook weer even. [*olduser*], heb jij nog gezocht en gevonden? Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar...
ThePast03 schreef:avandijk schreef:Dag dames, ik was er ook weer even. ThePast03, heb jij nog gezocht en gevonden? Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar...
Goedenavond Avandijk.
Nee nog niet bewust aan het zoeken nog, heb dat toendertijd wel gedaan maar niets kunnen vinden en nu weet ik eigenlijk niet meer waar ik op moet zoeken.
Roadracer schreef:@avandijk: Even lekker offtopicIk herinner me dat je me eens gevraagd heb naar fellponies in Canada. Heb je daar nog wat mee gedaan eigenlijk???
ONtopic: Lees het net van Fancy...erg jammer, ik hoop dat het goed gaat met de merrie. Ik ga zo naar bed, morgen weer verder staren
Nicole288 schreef:Wel dit gevonden:
"Pregnant mares begin to lactate then before the foal is born?" "Yes, especially when they are in as bad shape she was in. Two of my vet techs and I set up round-the-clock watch in the barn, and sure enough that night she started to go into labor. The poor thing was only able to deliver the foal half way before she ran out of strength and began retracting the foal. With the vet’s guidance by phone, we were able to pull the foal out little by little with each weak contraction."
als ze het veulen weer (grotendeels?) terug naar binnen kunnen halen zal dat met de blaas ook kunnen?