nejira 7 mnd drachtig.
nog 4 mnd...spannend hoor,mijn eerste veulen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hollybollie schreef:@Frenia: Mooie buik en uierfoto's. Ook leuke rijfotos en verhaal.
@CubaLibre: Ziet er keurig uit! Ik hoef met Hollebol niet meer naar wedstrijden te gaan, ze is niet meer "in shape" zullen we maar zeggen. Ik weet niet wat je tegen een verkoudheid nu kan gebruiken, i.i.g. geen foene griek. Misschien even bellen met de paardendrogist of dierenarts?
@Thomas5: Leuke shet hoor, dit topic zit aardig vol met bonte paarden, op naar een kleurrijk 2007!
@Chubby: Nog eeeeven geduld![]()
@HHenny: Wat heeft Nejiera al een flinke buik al voor 7 maanden, het is haar eerste veulentje toch?
Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag gaan we weer lekker rijden, hopelijk heeft ze een goede bui.
frenia schreef:
regina: wij hebben hier ook eens zo'n schimmel gehad bij tinkerbell die met zalfjes en wassen niet wou overgaanwerd er zelfs érger door en tinkerbell had pijn van die producten, zij heeft toen ook een spuit gehad en toen was het vlug beter
ze was toen overigens ook drachtig: was half augustus, eind mei is ze bevallen, veulen was prima in orde