Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan vindt ik dat we toch wel weer recht hebben op foto's 
Ik ben benieuwd naar zijn naam!
(Miss was toen nog niet van ons)
Spannend Siggy! Puzzel begon ook met harsen op dag 329, en op 335 dagen stond Prince er langs!
Wat is eigenlijk zijn roepnaam? Blue of River?
Lijkt mij ook niet echt lekker slapen nee! Kan je er geen tentje neerzetten? Het is toch best warm!
Femke haar uiers zijn echt gegroeid!!! Super Tinkerloos
Eindelijk begint er bij jou ook een beetje schot in de zaak te komen!
Als je hem in de wei zet wordt hij echt helemaal gek! springt gewoon tussen de stroomdraadjes door enzo terwijl de stroom erop staat! Maar hij heeft nou eindelijk 2 keer stroom gehad en nou staat hij toch wel heel zielig tegen Puzzel aangeplakt
Ik ben wel blij.. want ik moets gewoon constant bij dit kleine draakje blijven kijken omdat hij anders niet meer stond op de plek waar hij hoorde te staan! En arme Puzzel loopt maar achter dat kind aan te rennen
vrijalover schreef:Ullwin: Gaat Marga al binnenkort denk je? Ik ben heel benieuwd! En 2x gefeliciteerd natuurlijk
vrijalover schreef:Ullwin: Gaat Marga al binnenkort denk je? Ik ben heel benieuwd! En 2x gefeliciteerd natuurlijk
Waldfee is een maidenmare en behalve haar buikje zie je daar niets aan. ze heeft nog geen eens theezakjes
Vooral die uierverandering van Femke valt natuurlijk op, ik denk dat ze er binnen een paar dagen een veulen naast heeft staan hoor! 

het einde is in zicht 
)

Citaat:Tinkerloos"]
O,heet dat wax...![]()
Hihihi,en ik maar hars roepen..
Wat is het verschil eigenlijk?
geen is het zelfde......