hey allemaal, goh wat erg, ik dacht zal ff kijken hoe het in de kraamstal zit en zit dus nu al een half uur cams te volgen...haha. Als t maar niet zo erg wordt als vorig jaar.. gezellig!
En de meeste zijn amerikaanse cams, dus daar is het NU overdag. Vaak zijn de merries dan of niet op stal of ze gaan waarschijnlijk toch niks doen (zeg nooit nooit). Maar de meeste kans dat ze "iets" gaan doen is snachts, dus als je smorgensvroeg de cams aanzet (hier in nederland) dan kan het wel eens spannend worden!
De naam van de stal is Francois Quarter Horses en de merrie die nu in beeld staat is Scotch, zij is uitgerekend op 28 januari. Dat Tardy inmiddels een veulen heeft is ook helemaal langs mij opgegaan.
Dit is wel erg snel gegaan zeg, na de low alert zag ik een pootjesblaas en blijkbaar is er nu al een veulen.
En Cookie is gaan staan en ik zie nu een donker veulen liggen. Volgens mij heeft ze op de achterhand wel stippeltjes maar ik kan het niet goed zien helaas.
(zoveelste edit lol): veulen heeft duidelijk stippen zie nu
eventjes een snelle update: Lu Lu laat d'r melk stromen en Cindy en Luvy waren zo onrustig vannacht dat eigenaren het verwachten dat het niet lang meer gaat duren....