Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heeft iemand nog iets gevoeld of een uier zien ontwikkelen of een buik zien schudden? ik niet, alleen die banden naar de uier zijn dus wat opgezwollen, voor de rest niks gevoeld of gezien... jammer....
wordt er helemaal blij van
er is nog steeds een zwelling die niet afneemt/toeneemt en behoorlijk gespannen staat..ze loopt er wel gewoon op. Heel vreemd dus, en ik ben tegelijkertijd ook zo bang dat ze straks weer zo lang stil moet staan. Dat vind ik zielig voor dr (ja, de penny in me komt naar boven
) en ze wordt er ook strontchagerijnig van.....ik breng morgen wel even verslag uit 
?
Mijn meisje ging vandaag super goed en had er een flinke zin in... maar het veulen houd zich stil. Ik hoop dat alles nog goed zit vanbinnen, maar als dat niet het geval was, was het veulen al wel verworpen heb ik het idee...
mogen jullie raden aan welke kant 'ie zit 
onder?
het veulen van jive heeft in ieder geval nu al trekjes van haar/zijn mama: eten?!?! hierrrr!! *schopt*
dusss succes
powiepower schreef:Hoe gaat het met de rest van de merries?
).
powiepower schreef:Dana: dan ben ik in ieder geval niet als enigste die een merrie heeft waarvan je het nog niet zo goed ziet...zal wel aan ons liggen zeker

ivm blessure...dus die heeft er dan niet zo'n last van
Als jou paardje dan de buik van mijn merrie heeft, kan die nog lekker bewegen...klinkt als een ideale deal hea
dus daar baal ik behoorlijk van....nu gaan we nog een andere kliniek bellen (die in Gent) en gaan we daar even aanhoren wat hun zeggen, dan eens prijzen vergelijken en waarschijnlijk een echo laten maken....jeetje ik vind het heel erg voor mijn paardje...ze wordt helemaal chagerijnig en down van dat stilstaan..
powiepower schreef:Hoe gaat het met de rest van de merries?
Eerste rondjes draf had ze last van die waggelende buik en sloffende achterbenen maar na een corrigerende tik op haar dikbil konden die benen opeens wel goed onder die buik komen

MarijeR schreef:Ruilen? Ik heb er hier eentje lopen die bijna ontploft en waarvan de buik bijna sleepsporen op de grond achter laat. En ze moet nog 11 weken...![]()
Ik zie het nog voor me ook nog hoe Macy door het weiland heen zwoegt waarbij ze dan net geen sleepsporen achter laat 
hier een paar foto's waar je het al kan zien 
)

) Maar ik krijg ze niet one line als iemand me kan uitleggen hoe wil ik ze graag met jullie delen. Ik heb geprobeerd ze op 'putfile' te zetten maar het gaat niet ik weet nie waarom.

gefeliciteerd met je mijlpaal
ik vind dat altijd zo'n schattig gezicht he