Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimber schreef:Saar ook hier wil ik je even sterkte wensen.Jou is onze grootste nachtmerrie overkomen.
Nimber schreef:Het lijkt vals alarm. Mw is druk bezig kuil te vreten en viel aan op de muslie. Ze is nu niet meer onrustig maar relaxt.
Uier lijkt wederom weer iets toegenomen maar of dat echt zo is weet ik ook niet. verder lijkt me weinig veranderingen. Wel zit de digi aan de lader ligt de zaklamp klaar en laat ik vanavond vast weer een lichtje in de stal aan. ben nog ff in twijfel of ik de wekker ga zetten vannacht...
petraaken schreef:Misschien is mevrouw jouw al aan het trainen op de slapeloze nachten die nog moeten komen.
Nimber schreef:volgens mij heeft ze toch het boekje besteld is ze minder blond dan ik dacht.
Nimber schreef:
Hinke doet raar!Vanavond heb ik haar zoals elke avond even gecontroleerd nadat ze op stal was.Ze had weer iets meer uier,vulva leek normaal,banden waren weer iets slapper maar niet slap genoeg imo.Wel heeft ze nu midden onder haar buik tpv haar navel een vochtophoping zitten zogroot als de omtrek van een voetbal en zo'n 2 cm dik uitstekend.Dat was er gister nog niet.Gek hoe dat zo snel ineens kan ontstaan..
MarijeR schreef:Nimber schreef:volgens mij heeft ze toch het boekje besteld is ze minder blond dan ik dacht.
Don't underestimate the power of a pregnant mare...
Hoofdstuk 10: Schijnbewegingen.
* Erg belangrijk: de afwisseling in de schijnbewegingen.
Stop eens met eten voor een paar uur, ga eens liggen op een vreemde tijd of ga voor de lol eens rollen in de stal (werkt het best als er camera's hangen).
Niet ieder baasje is hetzelfde dus je moet even testen waar jouw baasje het best op reageert.
Maar let op: blijf het afwisselen want anders denken die baasjes dat het bij je 'normale patroon' gaat horen.
Dom natuurlijk, alleen eten en slapen hoort bij het 'normale patroon' van een merrie![]()
Macy ga bij die laptop weg!!!![]()
![]()