JoSav, ze is ook heel knap!

Hier stoppen ook vaak auto's langs de wei om mijn veulen te bewonderen. Ieder jaar opnieuw, het blijft een bezienswaardigheid

Prachtige betekenis ook haar naam!
Gefeliciteerd Balko!!!
Gefeliciteerd Gitte!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Wat apart dat dat zo uit balans is. Ik ben wel benieuwd of je nog steeds op dezelfde grond zit, zelfde voerbeleid hebt en dezelfde bloedlijnen gebruikt?
fokfanaat schreef:Faniek schreef:Jeetje dat is bizar. Ik vroeg me wel eens af of nou bij KI bijv. meer kans is op hengst? (wegens merrie dingen trager zijn dan hengst dingen).
verwacht ik niet, bij het kwpn is ongeveer alles via KI en daar zijn de verhoudingen wel gewoon 50/50 volgens mij
Citaat:Although the preliminary hypothesis that X and Y spermatozoa were different based on their size and shape (Shettles, 1960, 1961) was supported by other researchers (Cui and Matthews, 1993; Cui, 1997), they were refuted with forceful arguments by the findings of several recent studies that used more specific methods for differentiating between X and Y spermatozoa (Hossain et al., 2001; Grant, 2006; Zavaczki et al., 2006). In an important study, Carvalho et al. (2013) used atomic force microscopy (AFM) and demonstrated that no differences existed in the shape and size of bovine X and Y spermatozoa even though 23 structural features between X and Y spermatozoa were assessed.
rensju schreef:Gefeliciteerd Balko en Gitte! Merrieveulens![]()
Luna en miekies, duurt laaang![]()
Hier niks, merrie verandert wel enorm in dr lijf. Alles begint te hangen en ze is hartstikke slap in de banden. Uier verandert niet echt.