Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Riv_Q schreef:Heeft iemand ervaring met birth alarm lite? Heb hem tijd terug tweedehands gekocht en wil hem net programmeren maar hij knippert ipv blauw groen, oranje bij GSM. Het is een nieuwe simkaart, pincode en voicemail staan uit en ik kan mijn nummer gewoon bellen als ik hem in een andere tel stop.... het help nummer van gallagher zegt dat ik hem moet opsturen zodat ze kunnen kijken maar naar mijn idee ligt het simpeler (en ik heb hem nodig.....)
StalMelyn schreef:Riv_Q schreef:Heeft iemand ervaring met birth alarm lite? Heb hem tijd terug tweedehands gekocht en wil hem net programmeren maar hij knippert ipv blauw groen, oranje bij GSM. Het is een nieuwe simkaart, pincode en voicemail staan uit en ik kan mijn nummer gewoon bellen als ik hem in een andere tel stop.... het help nummer van gallagher zegt dat ik hem moet opsturen zodat ze kunnen kijken maar naar mijn idee ligt het simpeler (en ik heb hem nodig.....)
Voor blauw knipperen moet je heel lang die magneet ervoor houden. Als hij dan blauw knippert kan je je nummer instellen. Bij mij ging het met bellen niet maar met een sms sturen, optie 2, ging het wel. Kreeg ook een sms terug. Sindsdien werkt deze goed waar dan ook.
Edit, je hebt hem 2ehands gekocht dus zal eerst even een sms doen met geen nummer en dan een sms met jou nummer. De handleiding kan je downloaden en staat het uitgelegd.