Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Hoe halen jullie die melk er eigenlijk uit?
Zou het eigenlijk ook wel bij Kim willen, maar denk dat ze dat niet fijn vindt.
LoesvL schreef:Nicole mag ik vragen welke datum ze uitgerekend is?
Ik weet dat onze merrie 5 april is uitgerekend maar ben benieuwd op hoeveel dagen ze al zit, dit jaar is namelijk het eerste jaar dat ik het heel bewust mee maak en ermee bezig ben.
pretty schreef:Zwart hengstje!
Vulina schreef:Wat gaaf! Gefeliciteerd! En dat met 8 minuten tussen "het is begonnen" en "zwart hengstje"!
BianCatjee schreef:Al_Zawraa ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat deze keuze zoveel lucht en rust zou geven.. achteraf heel blij met de keuze! Nu hebben we hele andere plannen voor eind dit jaar
Elmars_Floorvoor je bijleespost, ik lees meestal op mijn telefoon bij.. probeer altijd zoveel mogelijk te onthouden en te reageren maar op de laptop is dat toch een stuk makkelijker
Succes voor de wakers vannacht!!
Tinniie schreef:Echt raar, ik zie haar hier gewoon veranderen.. Flanken zijn ineens helemaal ingevallen en super slappe banden, staarwortel ligt er gewoon bovenop.. Verder qua gedrag nog vrij rustig.
[ [url=m/yyugTT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knolselder schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe veulentjes!
En ik zag dat er een paar spannende nachten gaan hebben...
Hier gaat het niet goed, lig met baby Suzette alweer in het ziekenhuis, maar ze kunnen nog niets vinden.
Ik lees steeds bij, beetje afleiding, maar ik ben niet echt in staat te reageren.
Ook spannend, want als het een bacterie is, moeten we nog 10-14 dagen blijven. En Charlie zit op dag 307...
Woogy schreef:Dit verhaal krijgt nog een staartje, hou jullie op de hoogte
Hoop toch wel dat er gauw knappe dikbil veulies geboren gaan worden trouwens
R12312 schreef:Even ego: Fantastisch bruin merrieveulen! Wel erg groot, bevalling uit het boekje! Stond en dronk binnen 1 uur en 10 minuten. Moeder doet het waanzinnig goed en aangezien wij duidelijk de storende factor waren, zijn we maar naar huis gegaan