Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikheetesmee schreef:Fokfanaat en carola, Gefeliciteeerd! Ben benieuwd naar fotos!
Jeniej pfff alweer een jaar! En t is wel zejer dat ze drachtig is?
Laura, tana maakt nu werk van dr uier! Kan vast niet lang meer duren
Murosch, fijn dat het nu helemaal goed gaat!
Urielle, bij jou lijkt het nu ook op te schieten!
Voor de rest iedereen succes met waken!
En wat een hoop merrie veulens zeg dit jaar!
Zijn er nog mensen die ik tegen kan komen bij nijhof vanmiddag?
Urielle schreef:Ga denk ik op vertrektijd testen, gaat hij nog verder dalen dan blijf ik thuis en anders rij ik toch maar. Ze ziet er helemaal niet onrustig uit ofzo, beetje zonde om straks twee weken thuis te zitten omdat de melk wit geworden is
Manda schreef:Urielle schreef:Ga denk ik op vertrektijd testen, gaat hij nog verder dalen dan blijf ik thuis en anders rij ik toch maar. Ze ziet er helemaal niet onrustig uit ofzo, beetje zonde om straks twee weken thuis te zitten omdat de melk wit geworden is
De ph meting die je kan doen bij de strips die echt verkocht worden als melkstrips gaan niet eens lager als 6...... Bij die waarde zeggen ze dat het al heel gauw kan komen. Lager meten kan daar niet eens bij omdat er kennelijk onderzocht is dat bij zo'n waarde de kans dat het heel gauw gaat komen gewoon heel groot is... Je moet het zelf weten hoor, maar ik zou 6 echt aannemen als een grote kans. Kan zo uit het niks beginnen. Maar ook nog eventjes duren. Je weet het niet he...