Mijn merrie drie jaar terug op 284 dagen:

en op 300 dagen:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gem schreef:ff giga-offtopic: **Gem krijgt tijdens haar vroeg ingetreden dementie een vlaag van herinnering..... (waar ken ik Haflingertje nou ook al weer van..... kweettniet, kweettniet)
, Pling! Jij bent bij mij geweest voor tonnetjes! Was gezellig, weet ik nog!**
[img]De link van de foto, een http:// adres dus[/img]
haflingertje schreef:gem schreef:ff giga-offtopic: **Gem krijgt tijdens haar vroeg ingetreden dementie een vlaag van herinnering..... (waar ken ik Haflingertje nou ook al weer van..... kweettniet, kweettniet)
, Pling! Jij bent bij mij geweest voor tonnetjes! Was gezellig, weet ik nog!**
Ja klopt!!!!!![]()
Hoe is het met je prachtige katten?
Neonlight schreef:Ja hoor, wrijf jij het er nog maar eens in dat jij de dekbon al hebt.![]()
![]()
gem schreef:Ja joh, mijn man was helemaal wauws van die kat; wilde enkele jaren na het overlijden van onze eerste zwarte OKH weer heel graag zo'n zelfde, maar helaas heeft het niet echt lang mogen duren. We zijn echt een beetje afgeknapt op het ras. Het is al de zoveelste die TE vroeg overleden is.
Sterre wordt heeeeeeel langzaam een beetje dikker! Ik heb eindelijk de dekbon binnen, dus weet sinds eergisteren hoelang ze nog moet.
Verder staat ze nog in haar winterresidentie, per 1 mei gaat ze over naar mijn huur-wei. Kan ze nog mooi een maandje acclimatiseren voor veulie komt.
Ik zie nu ook dat JIJ die prachtige pony te koop hebt! Ik heb haar al zoveel keer gezien en gedacht: "Goh, ik wou dat mijn kinderen konden ponyrijden....." een PLAATJE. Nooit bij stilgestaan dat jij het was.
Jouw merrie moet dus eind van de maand bevallen, die hoeft dus echt niet lang meer! Gaat het goed met haar?
Neonlight schreef:En Camillo ook?![]()
Zul je zien dat Raymond geen kopie van het paspoort heeft....die heb ik wel nodig voor de NAS.Maar dan maak ik er wel een foto van.