Je ziet wel dat er een buikje is, maar dat is denk ik van het gras... Want het veulentje is nog zo klein.
Bij die van mij is nog niks te zien... tenminste ik denk het wel elke keer... maar schijn bedriegt denk ik. Ze is nu een week weg met verzorgmeisje op ponykamp. Dus als ze terug komt zal ik misschien wel wat verandering zien.
Het veulen is misschien wel klein, maar er zit natuurlijk ook een verpakking omheen, die wat groter is als zo'n veulen. Bij veel mensen zie je ook een buikje al als ze 3 maanden zwanger zijn, terwijl de foetus veel kleiner is.
Vandaag ook Vossie voor de laatste keer scannen. Dat zal de 4e scan zijn en is ze het ook goed zat geloof ik.
Ze is nu 42 dagen drachtig. Eerst was er sprake van een tweeling, maar de natuur heeft goed z'n best gedaan. 2 weken geleden zat er nog maar 1 vrucht met een leeg blaasje ernaast. Dus maar even duimen vanaaf.
Ik heb al heeeeeel lang een leren veulenhalster in mijn kast hangen... Namen zit ik wel over te brainstormen, maar tegen die tijd gaan we wel serieus denken... Duurt nog zooooooooooooo lang!!
Ik heb de halsters van de eerste veulens er nog hangen een blauwe en bordeauxrode. Naam heb ik nog niet eens over nagedacht. Is allemaal ook nog zo pril heb nog tot juni.
de naam staat al vast, of ik moet in een keer wel zo enorm van naam veranderen. bij raven en evan was het anders, toen had ik een hele lijst met namen en zijn het deze twee geworden (had ook veel, veel meer merrie namen) het is wel een hele andere naam als voor alle andere dieren die ik verzonnen heb.
Ja mensen terug van weg geweest! Ik heb weer internet, heb nog wel kans een paar dagen er tussen uit te liggen maar verder kan ik eindelijk weer online
Nou, ben er weer. Merrie gescand en ze is 42 dagen dragend van Scapino BB en gelukkig heeft de natuur zijn best gedaan om 1 van de tweeling af te stoten.
Ach, ik heb stiekem ook al wel een naam, voor als er een gespikkeld veulen uit komt. Naam heb ik al een paar jaar, maar er komen iedere keer effen veulens uit.
Nee, we hadden haar al na 19 dagen laten scannen en beide vruchtjes zaten als het ware tegen elkaar aan. Dus is e 4 weken achtereen gescand en je zeg dat het tweede vruchtje steeds minder werd. Nu is het een leeg blaasje. En de andere was zo groot als een sinaasappel, dus volkomen goed voor 6 weekjes. Ben helemaal blij, nu duimen voor een merrie, maar nog meer voor een gezond veulentje.
mooi om te horen kaatje! welkom terug LADPR ik lees dat je getrouwd bent (misschien ahd je het al eerder gezegd maar had ik er overheen gelezen) gefeliciteerd!