Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
melanie20 schreef:marije enzz zijn fotos aan het maken van het veulen...
Bunbun schreef:Ik ga me dinsdagmorgen en avond bezig houden met de belboom. Of toch met de mensen eraf te halen die eraf willen en andere in de plaats te zetten.
Ik zou alleen nog moeten weten met wie Marije het eerst contact opneemt? Voor de updates tijdens het veulenen?
En of diezelfde persoon dan ook de belboom in werking stelt?
(Weet niet meer wie het was vorig jaar, dat zal ik dinsdag wel zien).
Reggea schreef:oke super.... volgens mij was dat dana maar dat weet ik niet zeker meer maar die is dan zelf bij marije...
Bunbun schreef:Ik ga me dinsdagmorgen en avond bezig houden met de belboom. Of toch met de mensen eraf te halen die eraf willen en andere in de plaats te zetten.
Ik zou alleen nog moeten weten met wie Marije het eerst contact opneemt? Voor de updates tijdens het veulenen?
Faniek schreef:Bunbun schreef:Ik ga me dinsdagmorgen en avond bezig houden met de belboom. Of toch met de mensen eraf te halen die eraf willen en andere in de plaats te zetten.
Aah super weer een belboom. Dit jaar ben ik van de partij.
Is dit ook mogelijk voor mijn 2 dametjes? Nadat ik de cams online heb gekregen eerst
MarijeR schreef: