Pfft grote kans dat ik na vandaag pas terug online kom op 2-3 januari,ik hoop tegen dan te lezen dat er een superschattig bont tinkveulen geboren is van Chubby!
Wel een vies paard: er lag een poepje van een paard of hond in de bak waar ze los liep, en mevrouw wilde echt niet meer mee.. Ze heeft wel 10 minuten staan flamen en krabbelen en helemaal in de wolken was ze! Wil ik haar meepakken, draait ze mooi weg van me.. Heeft ze dus echt nog nooit gedaan, want ze weet dat ze terug op stal wat te snoepen krijgt.. Ik heb het goedgemaakt met warme kruidenslobber met wortel
Regina; Behandel je Schimmel met antibiotica Ik was ze dan gewoon met Imavarol, werkt ook goed en hoef je er tenminste niet in te spuiten
ik heb haar al een week of 3 gewassen, eerst leek het wel te helpen, maar later bleeek het toch van niet.
edit: en de DA zei dat de spuit geen kwaad kon voor het veulen (dat zei mijn moeder tenminste, was er zelf niet bij) maar van de antibiotica weet ik het ook niet... maar gelukkig krijgt ze dat nu nog niet, hoop maar dat het niet nodig is.
zie nu pas dat ik 3llen geschreven heb bij tinkerbell
mijn dames zijn beiden geen maidenmerries en de uier die bv Tinkerbell uiteindelijk krijgt is zo formaat "melkkoe" dus die moeten gewoon eerder beginnen begon bij tinkerbell vorig jaar zo rond 99 dagen voor uitgerekende datum, dit jaar dus eerder bij angel rond 96 dagen aftellen... is volgens mij gewoon heel verschillend per merrie en per aantal doorlopen drachten...
Frenia,die fotos en dat verhaal zijn zalig! Je ziet toch ook wel dat ze een serieuze buik heeft nu hoor!!
Uier kreeg mijn merrie pas een paar dagen voor de uitgerekende datum,en dan bedoel ik echt het allereerste begin.. Ze is uiteindelijk ook 11 maanden en 3 weken gegaan!
Meld me hier ook weer even. . .heb t kei druk gehad, cuba heeft nu wat meer rust en mevrouw is het daar nog niet helemaal mee eens, dus heb ik vandaag maar een keer in het bos gereden (en dat was al lang geleden) ze heeft lol gehad voor 10. Beebje is erg rustig en af en toe kijkt cuba boos naar haar buik maar ik voel niets. . . We hebben op 16 dec. onze laatste wedstrijd gehad en dat ging redelijk goed, we hadden 181 punten. Hier 1 foto ervan (andere zijn nog niet ingescant)
P.s.: Weet iemand wat je kan doen tegen een verkoudheid? Ze heeft nl. sinds gister een loopneus en ik wil liever geen zieke merrie op stal hebben staan. Groetjes
Fenia: wat een buiken al zeg, en uiers Ik zou ook wel wat meer buik en uier bij sjanty willen zien , maar geduld..... Cuba: ziet er netjes uit op de foto!
bij mijn opa is zijn been geamputeerd en nu konden mijn opa en oma niet meer samen wonen omdat het huis niet verbouwd kon worden....dus is hart in aktie gekomen en ze hebben een heel stuk aangebouwd..
@CubaLibre: vorig jaar winter waren mijn merries ook verkouden en had ik een of andere fles met vitamine spul erin. dat moest elke dag door het eten,na 2 weken waren ze niet meer verkouden.
Mijn shet is voor het eerst drachtig en uitgerekend op 1 mei 2007. Ze is vandaag 210 dagen en op de foto was ze 196 : ze staat er niet mooi op maar het gaat om de buik he