@siggy : het begint te naderen ! @neonlight : haha grappig zicht @wenk : dan kan ze in de playboy op de cover @superfries : sterkte @marijeR : gaat pepsi,Macy nadoen @max : wat een poepie
Siggy, ik neem aan 329 dagen drachtig in plaats van 229?
Haha, ja inderdaad, ik schiet ineens in de stress. Liep net even naar de wei om bij Guinness te kijken en op 1 van de tepels zit nu wat opgedroogd hars. HELLUP !!
@Siggy: Het schiet al op he?!? ! @neonlight: Mooie foto! @wenk: De meeste vrouwen moeten betalen voor die tieten...! @marijeR: Sterkte meis! @ullwinn : gefelicteerd met je mijlpaal @Superfries: Sterkte meis! Zoiets is nooit leuk...
Ik ben heel blij op dit moment! We moesten de paarden buiten zetten... Toen ik eraan dacht hoe het gisteren gegaan was met Ezariose en Blue River, draaide mijn maag zich al om. Maar door te doen leer je! Vanochtend ging het fantastisch!!! Mijn man had Eza, en ik bleef bij Blue. Eerst Eza de stal uit laten lopen. Van gisteren wisten we dat Blue dat al een beetje eng vond. Ik heel rustig achter hem, tegen hem praten en kleine kontje geven. En ja hoor. Meneer stapte de stal uit. Toen Eza naar buiten en weer laten wachten, want Blue vond dat gisteren héél eng. Nu weer. Hij bleef staan, maar omdat we Eza al naar haar zoon lieten kijken raakte zij niet in paniek. En ik weer heel voorzichtig Blue naar buiten geduwd. Toen huppelde hij vlak voor mij met een beetje hulp zo achter zijn moeder aan de weide in. Het ging gewoon écht super!!!
@meavey: oh ja, Jagdfalke! Die is gaaf! @neonlight: da's fijn om te horen, met 312 dagen geboren en gewoon helemaal gezond . Morgen de mijlpaal der mijlpalen voor Lee: 320 dagen! @Ullwinn: gefeliciteerd en gefeliciteerd ! @Siggy: hihi ... stresssssskip!! @Ylana: super! Dit weekend huppelt hij zonder haperen achter zijn mama aan, dat zul je zien! En dan ben je die slechte start al lang weer helemaal vergeten !
Ik heb net de DA gebelt voor advies,en hij zei: het komt vanzelf,je kan alleen maar wachten.. Dus dat ga ik dan maar weer doen.
Verder heb ik alles meegelezen,en leuke foto's en tieten gezien.. knappe veulie's..maar ik heb niet de fut om op iedereens kegels en slappe banden te reageren. (bij mij is de rek er al uit,maar bij mijn paard duidelijk nog niet..)
Iedereen die gefeliciteerd moet worden: gefeliciteerd.
Oja, ik wou nog wel ff tegen superfries zeggen: sterkte ermee,hopelijk gaat het snel beter..
Ik heb het echt gehad! Ik ben zelf onrustig, haar onrustige gedrag van gister zit me niet lekker, maar ik kan pas vanaaf weer naar dr toe, morgen helemaal niet. Ik kan me niet op mn werk concentreren, echt heel erg!!!
Goedemorgen Ik ben ook weer wakker. Geen veulen vannacht. Ze drupt wel nog steeds een beetje licht witte melk! Pff ik hoop dat het vandaag een keer door gaat zetten, want dat wakkerblijven tot 3.30 iedere dag is wel vermoeiend!
Zag iig dat er verder nog geen veulens geboren zijn.. Jammer! Ik zal straks even op iedereen gaan reageren Eerst moet ik even Puzzel & Prince op de wei gaan zetten. En daarna Missy en Spirit.. de arme paardjes staan nog steeds op stal Het is hier nu 24.2 graden Eindelijk zomer!!!
@mayday.. Wanneer weten we dus niet. Het gaat allemaal een beetje raar. We dachten eerst dat de hengst er vorig jaar juni bij was geweest. Maar nu gister hoorde we weer dat die hengst er 2x bij was geweest. (Ben nu best kwaad!) En dat zou dan in juli zijn. Het wordt nu gewoon erg goed opletten. Vanmiddag gaan we even met de eigenaar van het hengstje praten
Ylana; lekker dat het zo goed ging!! WenK; balen dat je zo vastzit aan momenten waarop je naar haar toe kan... Het liefst zou je toch zodra het maar een béétje kriebelt er acuut staan. Ulwinn; gefeliciteerd! Tinkerloos; nog niets? Jeetje zeg...
delerium, ja ik heb de zenuwen. Heb maar even iemand van stal gesmst of ze me wil vertellen hoe Lisje er bij staat... Kom zo van de zenuwen (om niets uiteraard) niet eens aan mn werk toe...
Morgen kan ik helemaal niet naar Lisje toe en daar baal ik behoorlijk van! Ze staat ook zo ver weg nu!
Ik ben ook erg blij. Ik heb ze helaas maar kort buiten gehad. Het stikt hier werkelijk van de vliegen! Niet normaal meer!!! Ik zag dat Blue er erge last van heeft. Die heeft namelijk niet van die sliertjes voor zijn ogen hangen als zijn mama. Ik merkte hoe erg het was toen we ze gingen halen. We werden gewoon aangevlogen... Hoe doen jullie dat nou?
Hier dus ook nog niks deze nacht. Ik benop de wei blijven slapen in mijn vriend zijn wagen. om het anderhalf uur mijn wekker(gsm) gezet en gaan kijken. Ze was wat onrustig maar niks speciaal. De melk blijft wel druipen. Tjonge wat slaapt een auto slecht hoor. Ik ben echt kapot. Overal spierpijn hahahaha !
@Niezzz: hier word ook weer gewaakt vanacht @ods: Spannend hoor we voelen met je mee wij zitten ook echt te wachten nu @Max: wat een leuke pluizenbal ! @MarijeR: Meer geluk vanacht dan maar. @superfries: veel beterschap voor de kleine @Neonlight: hahaha slim veulen lekker aan 2 melkbars @siggy: Moeilijk he bepalen hoe of wat nu juist. Ik weet t ook echt niet ik ga nu gewoon heel vaak op en af naar de wei en de hele familie hier doet mee :p @Ulwin: gefeliciterd hoor ! @Ylana: wat fijn dat het nu veel beter ging ! @Tinkerloos: veel suc6 nog met het wachten. @WenK: haha tja meer dan wachten kan je toch niet. Of toch die ontstopper eens ter hand nemen :p
@ Max gefeliciteerd met je veulentje. Hij is echt schattig! Heb weinig tijd om op iedereen te reageren,maar heb alles wel netjes gelezen.
Update Maroesja! Hier nog steeds geen babe! Ze was gisteravond super onrustig,we dachten echt dat het ging komen. Kijken naar haar buik,draaien ,rondjes lopen,niet meer dan 5 sec op een plek staan,flemen,graven.... Maar om 3 uur ging mevrouw slapen en gebeurde er niks meer.
Uier is vol en de kegels zijn ook weer meer. Het is nu kegel op kegel. Toch maar weer een foto En zo staat ze er nu bij!
WenK Het lijkt maar zo hoor,dat ik gedult heb... Vervelend dat je morgen niet naar je knollie kan...
marlijntjuh Waar blijven jou veulies?
Liesjuh Vervelend die onzekerheid..
delerium Jeetje,..ja..zeg dat wel!
vrijalover Ik had intussen ook wel een veulie verwacht hoor..je bent niet de enige..
Ylana Hier opeens ook vreselijk veel vliegen...raar.. Mijn idee over veulens en vliegen is dat ze dicht bij mama's kont gaan staan,en dan vliegvrij worden gehouden door mama's staart... (of het echt werkt zo weet ik niet..)
pretty Ben benieuwd!
Quinzy Wees blij dat je een vriend hebt die het niet erg vind om op de wei te slapen,ook al ligt dat kl*te.. Mijn kerel vind het niks als ik een nacht (laat staan een paar nachten) weg zou zijn om wat dan ook te doen..
maroes Ze kegeld tenminste!! Mooie buik hoor!
Update Femke: Ze heeft een behoorlijke uier!!!
Nog niet een echte melkbar,maar er zit schot in!! Nog geen hars of melk,maar ze groeien nu echt! Ook nog geen slappe banden,en ik mag ook niet meer aan haar uier komen nu. (heb net wel onder haar op mijn rug gelegen om mooie uier foto's te maken. (dat mag dan weer wel gelukkig..)
Uier vorige week,op 360 dagen dracht:
Uier vandaag,op 363 dagen dracht:
Van achter gezien:
Oke,het is nog geen wereld nieuws,maar er zit schot in nu..