Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:30

Ojee, een boek in omloop! Ik plak Famosa haar brievenbus maar even dicht Clown .
Famosa is gewoon nog steeds heel lief en ik mag overal aankomen. Ze schuurt niet meer, lang leve de geschoren staartwortel, en poetsen vind ze nog steeds zaaaaaaaaaaaaalig. Ik wil dit zo houden. Ik verbied hierbij dat Famosa kontakt zoekt met andere drachtige boktmerries. Haha!

Marije, voed Macy op!!!! Geef haar een boek van de Smurfen of Nijntje. Clown

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:32

Odess schreef:
Yay, ook ik heb het dekbewijs ontvangen! Nu wordt het net echt Haha!

Er staat alleen een foutje op, Odess is 17 april (niet drachtig) en 10 mei geinsemineerd, terwijl hier 12 mei staat. Ik wil niet nog 2 dagen langer wachten!! Clown Haha!

Ojee, 48 langere uren wachten. Wie weet is Odess straks nog eerder dan Famosa.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 10:44

Ik vind het wel knap, de 12e heeft ze er helemaal niet gestaan! Misschien van afstand en telepatisch geinsemineerd Clown

Ach ja, als we eenmaal in de buurt komen zullen we het wel zien he! Met nog 8 1/2 week te gaan heeft ze nog geen uierontwikkeling enzo, dus wie weet gaat ze wel een heel eind overdragen... (maar liever niet Haha!)

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:59

Bij mij stond op het dekbewijs dat ze 18 april en 16 mei geïnsemineerd is.
Maar 18 april heeft ze wel op het hengstenstation gestaan maar werd ze niet hengstig genoeg en hebben ze haar dus niet geïnsemineerd.
Zou het uitmaken dat dat op het dekbewijs staat?

Van afstand en telepatisch insemineren vind ik maar eng. Straks wordt ze het komende jaar weer drachtig. Dat wil ik niet.
Theoretisch komt het veulen van Muzefee zes dagen na het veulen van Odess.

Muzefee is ook erg lief tegen mij. Alleen bij elk ander paard wat in de buurt komt, doet ze de oren flink naar achteren. Ze is nu ook weer de leider in de groep. Korte tijd heeft een andere merrie de leiding overgenomen, maar nu is zij weer aan zet.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:07

Kitty schreef:
Bij mij stond op het dekbewijs dat ze 18 april en 16 mei geïnsemineerd is.
Maar 18 april heeft ze wel op het hengstenstation gestaan maar werd ze niet hengstig genoeg en hebben ze haar dus niet geïnsemineerd.
Zou het uitmaken dat dat op het dekbewijs staat?

Lijkt me niet zo erg, het gaat toch vooral om de laatste dekdatum.

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:18

Ach, volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit, zolang maar de juiste hengst en merrie op het dekbewijs staan
(bij het dekbewijs van Rigaud mist er een inseminatie, op het dekbewijs staat alleen 13 mei, terwijl ze ook op 22 april al geïnsemineerd is).

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:25

Kelan schreef:
Ach, volgens mij maakt het allemaal niet zo veel uit, zolang maar de juiste hengst en merrie op het dekbewijs staan
(bij het dekbewijs van Rigaud mist er een inseminatie, op het dekbewijs staat alleen 13 mei, terwijl ze ook op 22 april al geïnsemineerd is).

Er wordt ook alleen de eerste en laatste dekdatum vermeld, tenminste bij het KWPN wel.

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:34

Die eerste dekdatum (22 april) mist dan bij het dekbewijs van Rigaud.

Maar Kitty heeft weer een extra inseminatie staan, dus dat middelt mooi uit Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:51

*LOL* Ik heb echt hélemaal dubbel gelegen om het verhaal van Loolapelooza! En die laatste foto van haar! Dat hooooofd!! Bloos!
Denk dat ik Ivanka maar niet bij de kalveren ga zetten van de zomer, die beestjes overleven het niet als Ivanka ook zo zou gaan doen.

Ivanka's brievenbus heb ik zojuist even een houten plank voor gedaan en vast geboord. Hoop nu dat ze het boek van Macy nog niet heeft gehad Nagelbijten / Gniffelen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:53

Dat boek van Macy moet gebanned!! Ik stel voor dat we het gaan verbranden! Er staan vast allemaal slechte dingen in die we onze merries niet willen laten lezen!!! Extreme duivel
Ook ik heb uit voorzorg de postbode gesproken en alle post aan Simply wordt onderschept!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:54

Lady heeft hem al gehad zo te merken Boos!

Bolle foto van Lady:
Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:58

jeddah schreef:
Dat boek van Macy moet gebanned!! Ik stel voor dat we het gaan verbranden! Er staan vast allemaal slechte dingen in die we onze merries niet willen laten lezen!!! Extreme duivel
Ook ik heb uit voorzorg de postbode gesproken en alle post aan Simply wordt onderschept!

Volgens Macy was het al een bestseller in de voorverkoop...
Ik heb trouwens geen idee hoe lang het al op de markt is. Ik ontdekte het gisteren maar het kan natuurlijk best dat jullie merries het boek al lang hebben Ja

Sterkte dan maar.... Ach gut

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:00

Update Simply, vandaag 313 dagen drachtig en we hebben weer iets meer uier Hyper! ! Banden zijn slap, vulva is nog normaal.

Afbeelding
Van de zijkant gezien:
Afbeelding
Wat ben je toch allemaal aan het doen vroeg ze zich gisteren avond af toen ik de banden en vulva aan het checken was.. Doei!
Afbeelding

Verder heeft ze wat nieuws, eerder knarste ze met haar tanden en stamte ze haar voeten als ik haar buik rosborstelde, gisteren avond vond ze het heerlijk een raakte zowat in trans... Verward Maar mocht ik vooral haar billen, waar de banden slap worden, niet doen, terwijl dat juist eerder geen probleem was... merries... ik krijg er geen hoogte van!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:01

MarijeR schreef:
jeddah schreef:

Volgens Macy was het al een bestseller in de voorverkoop...
Ik heb trouwens geen idee hoe lang het al op de markt is. Ik ontdekte het gisteren maar het kan natuurlijk best dat jullie merries het boek al lang hebben Ja

Sterkte dan maar.... Ach gut

>>> Rent naar beneden om de stal te doorzoeken<<<

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:13

Oh dat uier groeit al mooi Jeddah OK dan!

Maar snap je het nou echt niet? Het is toch heel logisch dat de ene keer wél haar buik mag borstelen en de andere keer absoluut niet?
Merries..... Gestoord

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:20

mooie uiers heeft ze gekregen zeg!!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:25

Wat een dikke uier al!

Is Hinke de eerstvolgende?

@Elady: wat roze Wow!

Volgens mij heeft Muzefee dat boek niet ontvangen. Haar staart is nog goed, ze gedraagt zich braaf, laat zich goed borstelen, kijkt een beetje boos als ik bij haar tepels zit, maar verder doet ze niks.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:30

Mooie foto Elady! Hier kun je wel zien dat Lady ook wel een dikke buik heeft Ja.

Jeddah; die uier Wow! !
Hoeveelste veulen is dit trouwens voor Sim?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:31

ik moet wel erg wennen hoor aan de kleur....heb nu een barbie-paard!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:33

@ Kitty, ja, Hinke heeft nog maar 2 weken te gaan, daarna wordt het druk Knipoog

@Tinne, dit wordt Sim d'r 2e veulen Pling .

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:38

Daarna wordt het druk ja *LOL* !
En ik moet nog zo lang wachten... Phoe Knipoog. Jullie merries zijn misschien alweer opnieuw drachtig als Ivanka weer een paar maanden verder is *LOL*.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 12:39

MarijeR schreef:
Geweldig Loolapelooza!!! *LOL*

Macy heeft haar boek klaar en ik ving iets op dat ze al heel veel verkocht én verstuurd heeft.
Dus als iemand binnenkort een verdacht pakketje bij de post heeft zitten... Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen
http://www.foalcam.net/fun/dummies1.jpg[/img]

Verdorie ik had het kunnen denken!
Maareuh, 100 miljoen best sellers, Macy is onderhand al wel miljonair zeker? Wow!

Elady, wat rooooooooze wel een mooie Fries though ondanks dat kleurtje. Tong uitsteken Hoe kún je je paard ermee in pakken? Haha!

Jeddah wat een gave uier al! En die nieuwe truken die zal ze wel uit Macy's boek hebben ... >;) (de frons smiley werkt niet)

Roosje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:22

@marijeR: Galant heeft inmiddels het boek van Macy ontvangen. Ik was gisteren de postbode mis gelopen en mevrouw zat vannochtend dus uitgebreid te lezen. Haha!

Ze heeft vannacht ook lekker aan haar staart geschuurt, dus ze gaat nu ook voor de coupe pleeborstel. Jammer voor haar: ze heeft een staartflap aan haar deken, dus het kost wel veel moeite....... Knipoog

Ook is ze enorm wisselvallig. De ene keer is ze niet vooruit te branden, de andere keer is ze zo gek als een deur en bokt ze als een gek.
Ik mag niet meer aan haar buik (en uiers!!!) komen. Dus dat is nu ook afgelopen.

Heb trouwens gisteren het dekbewijs ontvangen. Klopte dus ook niet... Boos! Ik heb nu opeens een vos, terwijl Galant toch echt een (blauw)schimmel is. Ook de laatste dekdatum klopt niet: er staat 7 juni maar de laatste was 10 juni. (ze is 7 juni wel gedekt, maar 10 juni was de laatste keer).
Heb gelijk naar het KWPN gebeld, maar die wisten ook niet hoe het kwam. De dekdatum zou de hengstenhouder wel verkeerd hebben doorgegeven en ja, die kleurverandering; daar snapten ze helemaal niets van.
Ik moest het maar gewoon even met pen veranderen, want ik kreeg geen nieuwe...........grrrrrrrrrrrr

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 14:06

Roosje17 schreef:
Ik moest het maar gewoon even met pen veranderen, want ik kreeg geen nieuwe...........grrrrrrrrrrrr

Is het dan nog wel geldig?

@jeddah: dat begint er al heel erg op te lijken! Pepsi's uier wordt wel groot, maar is nog heel slap.

Ik ben soms héél blij dat ik ook nog zo'n lekker stabiele puberende ruin rond heb lopen Clown . Ben ik effe blij dat er geen haar op het hoofd van de dames aan denkt om hem ueberhaupt iets te lenen, laat staan een veulenboek Haha! .

Roosje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 14:16

Citaat:
Is het dan nog wel geldig?

Daar ga ik wel vanuit. Het KWPN heeft gezegd dat ik het met pen moest veranderen en dat ik geen nieuwe kreeg. Boos!
Dan neem ik wel aan dat hij nog geldig is, anders zouden ze dat toch niet zeggen????