Cp Gefeliciteerd! Ik drukte net mijn facebook op tijd aan en kon mooi live mee geniete, maar wat zat die vast zeg!! Was maar goed dat je erbij was!
Nou hier dag 348 voor mijn Atje.... Vannacht maar 1x vals alarm, maar ze kan/wil amper nog liggen. Ze heeft er zo'n last van. Enorm pijn ook aan haar uier.. Wordt echt tijd want het is gewoon zielig.
Ik heb hier ook al 4 halstertjes. En aantal op 3 punten verstelbaar ook. Nav jullie verhalen ging ik ff kijken maar ik zie dat de 3 kleinste zonder klip zijn Helemaal niet opgelet. Ik heb juist zo gezocht naar halsters op 2 of 3 punten verstelbaar dat ik vergeten ben te kijken naar een klip.
Heeft iemand ervaring met birth alarm lite? Heb hem tijd terug tweedehands gekocht en wil hem net programmeren maar hij knippert ipv blauw groen, oranje bij GSM. Het is een nieuwe simkaart, pincode en voicemail staan uit en ik kan mijn nummer gewoon bellen als ik hem in een andere tel stop.... het help nummer van gallagher zegt dat ik hem moet opsturen zodat ze kunnen kijken maar naar mijn idee ligt het simpeler (en ik heb hem nodig..... )
@jacky ik zag de fluttietjes van jou merrie hopelijk schiet ze gauw op
AfroAnita
Geplaatst: 08-04-21 09:10
Gefeliciteerd CP! Eindelijk is je merrie er, en ook nog precies hoe je haar had voorspeld! Inderdaad een erg groot veulen gelukkig kon je helpen! Oow update! Zie net dat ze dus niet zwart zal blijven, kopietje wordt het dus van mams mooie schimmel!
Ik zit al een aantal dagen tegen hars aan te kijken.. maar denk dat dit nog wat slapeloze nachten gaat opleveren.. Ga vanavond de nachtdienst in dus hoop eigenlijk dat ze nog even wacht of overdag/in de vroege avond zal gaan veulenen!