Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
haha
linda2008 schreef:RX, las ik net dat je nog niet wist of je ze naar de hh kreeg toch?
Maar vrijdag dus toch nog een poging? of haal ik nu allemaal gesprekken door elkaar?
Pretty, te veel gras om ze goed te houden, goh wat een straf! dan moet je meer paardjes nemenhaha
pretty schreef:Ik denk dat er wel al genoeg op de foto staan,niet?![]()
Ze moeten nog hun verzorging krijgen ook tenslotte. En mijn 2 hengstjes staan er dan nog niet op en mijn bejaarde grote merrie nog niet te vergeten.![]()
RX ik hoop voor jou dat Queen toch drachtig is,zou toch een troost zijn. Maar dat betekent dan wel dat Smooth alleen naar de hengst moet,zal wel raar voor haar zijn. Maar je moet iets doen.![]()
ja Joey is een viespeukje. En niet alleen op die manier. Hij gaat altijd in de vuilste plekjes liggen op stal en dan met de witste kant eerst.
komt vast goed... 
daarom heb ik ook bewust deze merrie niet opnieuw laten dekken, dat scheelt een ruin voor het mennen, en scheelt een veulentje
)
dus als het dit jaar niet is dan volgend misschien, alles mag niks moet.
haha ik zou me nog niet teveel zorgen maken!
. Maandag niks geen tekenen maar liet zich wel dekken, dinsdag bekeken en weer niks geen tekenen maar zou hem wel laten springen, vanavond maar weer proberen.... hoop echt dat ze eens wat toont... Al 7 merrie's gedekt dit jaar waarvan ook twee merrie's met veulens aan de voet, mooi duidelijk hengstig allemaal en goed afgeslagen en juist de mijne is echt een drama om in te schatten hoe en wat
ik wilde misschien vandaag weer gaan scannen maar moet daarvoor telkens naar kliniek Emmeloord en dat vind ik voor haar en het veulentje ook wat stressvol en zaterdag hebben we ook al een uitstapje naar een show gepland staan, dus we proberen het nog maar even zo, als ze hem toelaat dan laten we hem dekken, duimen dat het wat wordt! Zou ook wel weer een veulentje willen volgend jaar, maar een ramp is het niet als er geen veulentjes komen, dan probeer ik het volgend jaar gewoon weer
.

maar super mooi koppie ziet daar ook op zeg! En zaterdag naar de WPCV show dan?
AniekR schreef:Maar die kijken er ook iets meer nuchter naar natuurlijk. Ik knijp em ook als ik m'n merrie even met de staart omhoog zie lopen en alles en twijfel over alles.
Zenuwslopend hè!
Qua karakter ook echt superfijne brave pony's 
Flauw!!
Hengstveulentje is wel erg geïnteresseerd in de dames ja, volgens mij ziet hij juist die carrière als dekhengst wel zitten
Hopelijk doet hij dat iid bij allemaal en is merrie gewoon drachtig!
Gelukkig lieve stalgenootjes die een weekje troetelen/longeren met Miep wel zien zitten
). Dus op zijn vroegst over 1,5-2 weken pas heen.
Hopelijk staat die graadmeter op overactief en vindt hij dus alles lekker..

heb je enig idee waar het zit of wat het zou kunnen zijn? 
Hopen dat de volgende poging wel lukt. 
Wat is de afstamming van je merrie? 

Hopelijk kunnen we morgen allebei een "baby on board" bordje ophangen!!
Ik vind die kleintjes altijd zo leuk. Zodra ik ooit paarden aan huis heb komt er een kleine verzameling minibeestjes, en dan lekker mennen ermee 
Nou is madam ook een slettebak en net zo goed schuld, maar ben stiekem toch pisnijdig hier). In eerste instantie leek het toen in de rechtervoorvoet te zitten, daarom wel doorgegaan met insemineren. Als ik dit geweten had had ik de volgorde omgedraaid, 2 maanden geleden eerst naar de kliniek en dan pas gaan denken aan dekken. DA "maakte zich geen zorgen" echter. Arm peerd.