Voorheen zat ik op de wifi van de buren waar mijn paard op stal staat, die deden gelukkig niet moeilijk. Wifi van de staleigenaar is een ramp, die doet het bij de achterdeur al niet meer. 
Helaas was de wifi niet zo goed van de buren, upload snelheid was te laag. Uiteindelijk hebben we een laptop aan de camera gehangen en via teamviewer meegekeken rechtstreeks op die laptop, maar ook dit was een gammele verbinding, maar gaf me wel wat meer rust op 10 km afstand. Merrie beval overigens braaf op onze vrije zaterdag rond de middag, beter had ze het niet kunnen plannen, we waren toch al op stal.
Hoe we het dit jaar gaan doen weten we nog niet. Wij wonen nu tegenover de stal, maar kunnen waarschijnlijk ook niet een sterk genoeg signaal van onze eigen wifi uitzenden tot de stal. Moeten we nog eens uitzoeken, we hebben wel zo'n extra ontvanger die we aan de laptop kunnen hangen om een zwak signaal nog goed op te kunnen vangen.
Homeplug kunnen we ook nog gaan proberen, die hebben we ook eentje, maar ik geloof dat het een andere fase is die naar stal loopt, en dan werkt een homeplug ook niet. Bovendien zullen we dan ook weer met de uploadsnelheid zitten, die van de staleigenaar is ook laag.