Zo, daar ben ik ook weer eens...
Ik heb heus meegelezen, maar t lukt even niet om iedereen een reactie te geven.
Even wat highlights
PVD heel veel sterkte met al die ellende bij jou.. probeer positief te blijven!
Ik heb erg mooie veulenfoto's voorbij zien komen, wat worden ze toch knap allemaal!!
Voor degenen met veel pech :
Hier zijn we lekker aan het puberen, mama wordt in de benen gebeten en besteigerd, en die arme mama weet niet wat ze er mee aan moet.
Áfram groeit nog steeds erg hard!
Eergisteren moest ik even ingrijpen toen hij wel heel erg aan het klieren was bij mama, ik haalde uit met mijn hand met daarin een borstel, ik was net mijn andere paard aan het poetsen die voor hun box aangebonden stond.
Mijn bedoeling was om alleen een schrikreactie te veroorzaken, maar toen draaide die kleine zijn hoofd en kwam de borstel in zijn oog..
Ach arm dingetje.. dus een avondje een traanoog gehad en bang voor het vrouwtje geweest, heb hem maar even lekker geknuffeld zodat ie weet dat ie niet bang moet zijn.
Nu zijn we weer vriendjes, maar hij is wel meer op zijn hoede, op zich niet verkeerd want nu luistert hij sneller als ik Uh Uh zeg.
Wel fijn dat het geen doordrammer is en dat hij gevoelig reageert.
Als ze naar buiten gaan is hij erg slim bezig.. er zijn veel dazen bij ons en zodra ze losgelaten worden in de wei, trekt hij een sprintje, terwijl hij bekijkt waar zijn moeder gaat grazen, om vervolgens snel helemaal plat in de wei te gaan liggen, zodat de dazen over hem heen vliegen ipv op hem gaan zitten.
Morgen komt de dierenarts om hem te chippen, dna af te nemen en het bultje op zijn neus te bekijken.(wat er sinds het scheren zit)
Binnenkort weer foto's.
Waarschijnlijk ga ik wel met hem naar de keuring in augustus, het is nog even afwachten hoe e.a. loopt.