Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
frenia schreef:nu wel?

jennyk schreef:Frenia: ah dat is een heuze druppel, spannend hoor!
maar goed, tis toch al iets

Aankomende nacht een bruinbonte merrie voor Tinkerbel. 
In de bak staat ze echt alleen nog maar stil. Mijn moeder vertelde dat ze vanmorgen niet mee wilde lopen naar buiten toe..
Ik had haar vanmiddag even op stal gezet, zodat ze haar ochtendhooi op kon eten wat ze had laten liggen. Wil ik haar net weer buiten zetten: Ze verzette geen stap meer! Ze wilde echt NIET uit die stal. Met zn tweeen kregen we haar gelukkig wel naar buiten gejaagd.
Haar staart kan ook al helemaal vertikaal in de lucht tot mijn grote verbazing. (Bij geen van mijn merrie's heeft de staart ooit platter als dat gekunt)
Ik heb er zin in! Ben benieuwd wat ze ervan vind!
zag laatst een foto van blosje hier, maar heb niet gereageerd
ach ja, ik zeg ook elke keer als ik haar zie gewoon weer hetzelfde he: hoe leuk ik haar vind
heeft ze het er zo lastig mee
wacht maar, nu is ze het beu, als straks haar kind er is, is ze die laatste zware dagen snel vergeten 
en ze drupt nog niet, dus vannacht komt het vast niet. 
Iorrr schreef:ff offtopic: Ik heb zo mijn eerste (BB) springconcours met Zazu!!!Ik heb er zin in! Ben benieuwd wat ze ervan vind!
Edit: En ik zat zo eens te denken... Ik zou het erg jammer vinden als straks 'het seizoen' voorbij is en dit topic loopt af... IS het misschien een idee om een soort 'foktopic' te maken? Dus gewoon een topic over fokken en over onze fokproducten/hengstenkeuze etc?

frenia schreef:marlijn: nog helemaal vergetenzag laatst een foto van blosje hier, maar heb niet gereageerd
ach ja, ik zeg ook elke keer als ik haar zie gewoon weer hetzelfde he: hoe leuk ik haar vind
heeft ze het er zo lastig mee
wacht maar, nu is ze het beu, als straks haar kind er is, is ze die laatste zware dagen snel vergeten
hier kunnen de staarten ook nooit verder dan verticaal

Ik ben ZO trots op dat paardje! Ze begint groot te worden.
Heb haar vandaag op 1.53 gemeten. Terwijl ze in oktober nog 1.50 was. Ze mag nou wel stoppen hoor, vind dit wel groot zat.
Lijkt mij ook wel fijn, zo'n birthalarm. Heeft alleen hier niet zo veel nut, ik woon tien minuten rijden van de paarden af.

ga ze ff uitzoeken en dan plaatsen!~
Dit is Janou haar 4e merrie veulen, had ik eigenlijk niet verwacht