Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avandijk schreef:Voor een merrie? Makkelijk: pollepel in je linkerhand, spatel in je rechterhand. Goed passende kookpot op je kop. Twee stappen zijwaarts, drie vooruit en drie achteruit. That's it. Muziek naar keuze. Mijn pot paste niet helemaal, vandaar het randje...
En je niet vergissen overigens, anders wordt het een hengst of gaat het regenen.
Eyecatcher schreef:avandijk schreef:Voor een merrie? Makkelijk: pollepel in je linkerhand, spatel in je rechterhand. Goed passende kookpot op je kop. Twee stappen zijwaarts, drie vooruit en drie achteruit. That's it. Muziek naar keuze. Mijn pot paste niet helemaal, vandaar het randje...
En je niet vergissen overigens, anders wordt het een hengst of gaat het regenen.
WHAHAHAHAHAHAHAH Geweldig![]()
![]()
![]()
avandijk schreef:Voor een merrie? Makkelijk: pollepel in je linkerhand, spatel in je rechterhand. Goed passende kookpot op je kop. Twee stappen zijwaarts, drie vooruit en drie achteruit. That's it. Muziek naar keuze. Mijn pot paste niet helemaal, vandaar het randje...
Foto's van die outfit meer dan welkom natuurlijk.... de mijne staan op m'n website.
avandijk schreef:Jaha, jij wist het niet he? Of had de passen verkeerd gezet?
Eyecatcher schreef:avandijk schreef:Jaha, jij wist het niet he? Of had de passen verkeerd gezet?
Wij hadden de passen verkeerd gezet, maar we wisten al dat we een hengst zouden krijgen. Dinsdag avond gin Topgun tekeer in mama's buik. dus ik had mijn hand er op gelegd en vroeg of hij een hengst was... Ik kreeg me toch een rotschop, ff gewacht en gevraagd of het een merrie was, gebeurde helemaal niks, toen weer gevraagd of hij een hengst was en boem Chantal kreeg weer een rotschop, dus het kon niet missen
Kaisa schreef:Eyecatcher schreef:
Wij hadden de passen verkeerd gezet, maar we wisten al dat we een hengst zouden krijgen. Dinsdag avond gin Topgun tekeer in mama's buik. dus ik had mijn hand er op gelegd en vroeg of hij een hengst was... Ik kreeg me toch een rotschop, ff gewacht en gevraagd of het een merrie was, gebeurde helemaal niks, toen weer gevraagd of hij een hengst was en boem Chantal kreeg weer een rotschop, dus het kon niet missen
Hé Chantal, doe dat ook eens met de andere merrie'sWeten we tenminste wat we verwachten
MamaSnoopy schreef:Voor degene die Teena volgden.....weer een update![]()
Re: Teena @ Diamond Burian Ranch - Due Anytime
« Reply #451 on Today at 12:02pm »
--------------------------------------------------------------------------------
Ok everyone. Pam et al are bringing Teena into the vet for observation. So far all is well, but her 'episodes' have gotten them worried (and stressed) and this seems like the better option. At least then, if something goes wrong, she has the best care possible. They will move Rebel onto the camera later today though, so folks don't have to go through such horrid withdrawals.
![]()
nu kunnen we haar niet meer staren
Stravero schreef:Bedankt voor aaaaaaaaalll de updates mamaS, zo blijf ik tenminste ook een beetje bij!![]()
Ik hoop ook dat alles weer goed komt met Teena!!!
Whiz schreef:
Eyecatcher schreef:ik zie een lege stal
ThePast03 schreef:Af en toe zie ik een oor.
Dit is de meest spannende bevalling die ik tot nu toe gezien heb.![]()