Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Daarbij staat de hengst hier op stal (is van vrienden) dus dat is ook lekker makkelijk
Ik heb vanmiddag van mijn moeder een veulenhalstertje gekregen!

Ik ben wel jaloers hoor! 
Die is ránzig
Die krijg ik nooit meer schoon deze winter
Ach, van de zomer was ik haar wel een keer
Ze hoeft toch niet gereden te worden
Miss was altijd heel schoon door haar deken.. Maar nu! Ik dacht dat het wel leuk was haar zonder dek buiten te zetten, ze had immers toch een giga wintervacht.. Nouja, ik heb nou alweer spijt 

Meestal noem ik hem alleen Milan heel Nederlands.. Helemaal niet onze stijl
(Milo zeg je op zn Engels: Mailo)
Ik vind het wel een prachtige merrie
Bryan kan ook wel eens zulke acties hebben.. Ik vind het altijd wel lachwekkend
Ben benieuwd naar foto's van je meiden! Leuke kerstkaarten! 
Ik was ze dan gewoon met Imavarol, werkt ook goed en hoef je er tenminste niet in te spuiten 

We zitten echt héél dicht op elkaar met datums
Heb ik wel gevoel voor.. Vorig jaar was Missy tegelijk uitgerekend met 3 andere merries uit dit topic en het jaar daarvoor Spirit ook 
Echt een schat is het! Er kwam een man naar buiten lopen toen hij ons zag.. Hij wilde even vertellen dat hij het een ontzettend mooi paard vond
inowa schreef:heeft iemand hart in aktie gekeken???

Elf maanden vind ik wat makkelijker rekenen
Vorig jaar is ze na 345 dagen bevallen, maar ik heb hoop dat ze het nu wat eerder doet want het is wat later in het seizoen 
stef schreef:pauk: meerdere redenen: voornaamste is het geweldige karakter van de hengst, daarnaast heb ik hele mooie veulens gezien van haf x red pebbles (vader van de hengst) en ben ik gek van buckskin (wedden dat het een vos wordt!) Daarbij staat de hengst hier op stal (is van vrienden) dus dat is ook lekker makkelijk
inowa schreef:heeft iemand hart in aktie gekeken???
Bruin = Bay? En volgens mij zijn Tinks meestal Tobiano bont toch?
Dat komt dus heel mooi uit om beebje nog aan de voet van mams te laten opnemen..
. Nog heel eventjes geduld dus.