Mijn geweldige über-bitch merrie Vanta heeft nu niet alleen de paasei hekel aan haar weidevriendjes maar dus ook aan mij .... ze is heel agressief, ik mag NIET meer aan haar buik zitten (ze blijft niet staan en loopt een hele tijd te zwiepen met die staart) maar ik mag gelukkig nog wel naar haar buik en uier KIJKEN (aankomen vooral niet proberen!)
Ik moet het voer nu nog sneller in haar bakje gooien of ze gaat woest met haar hoofd gooien en tot 3 keer toe achter elkaar parkeert ze haar edele lichaam op je tenen om vervolgens met wijd opengesperde muil musli en brok aan te vallen.

Ze bouwt ook nesten in haar stal, ze veegt alle vlas en poep op 1 grote hoop ... ohja, en ze plast in de voerbak!
Ze vliegt ook nog steeds even elegant en met evenveel kracht en snelheid als een straaljager over de bevrozen ongelijke grond richting slachtoffer waar ze haar frustraties van haar zwaarlijvigheid op uitwerkt ... en wat kan die buik hard heen en weer schommelen als ze tegen record tempo dendert!
Ze lijkt net een oversized Ninja.
Morgen komt de VA enten, tzal mij benieuwen hoe ze daar tegen gaat doen ... normaal heeft ze een handje van met je volle gewicht de VA tegen de muur klem rammen en nu is ze 5 keer zo rond.

Zie dat maar is tegen te houden ....
Ja ik kan gerust zeggen dat ik nu een über bitch op stal heb staan ...

Nog 32 dagen, optewel stopt de agressieve ellende dan, óf ze begint net ...