Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Knolselder schreef:Ik zal maar zwijgen, want de 3 eerste merries zitten hier op 290, 287 en 285 dagen
Dais_ schreef:Hier zitten we vandaag aan de 180 dagen! De tijd gaat inderdaad snel!
[ [url=m/zfGxVh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Quir, -20 is niet best fris, dat is steenkoudJe moet toch wel veel voeren met die kou?

krijg het al koud van deze foto, brr
. En wat een mooi buikje heeft ze gekregen idd
. Vind het zo leuk dat zoveel mensen al kunnen gaan aftellen. Wild Thing ziet er top uit zeg. Moeilijke beslissing van Liezella. Maar fijn dat ze goed terecht is gekomen. Post de bakker ook ooit wat op bokt?
Nope niks voor mij haha. Gelukkig doen de paarden het wel goed. Hier merkte ik een enorme toename met hooi behoefte van degene die 24/7 buiten staan. Normaal deden ze met 5 paarden, 5 dagen met een pak hooi in de weide. Nu maar 3 dagen. Heel mooi om te zien hoe ze zichzelf idd warm eten.

Maar wel een knappe combi!
Doe je nog extra dingen voor de paarden of vooral onbeperkt eten?(edit zie al je antwoord)
\

ze staat 24/7 buiten en er is veel modder. Had haar toevallig net schoon.. die van jou zien er schoner uit haha!!!