Hahaha Balou_lover. Maar altijd goed als meer mensen er aan denken, i.p.v. niemand en het moet als het eigenlijk al wat te laat is.
MarijeR
Geplaatst: 23-10-11 00:20
Zo heeft mijn vader ooit eens een dekentje van een handdoek in elkaar zitten naaien voor een veulen wat veel te vroeg was geboren in februari Sindsdien heb ik altijd wat op voorraad...
Muzefee, gefeliciteerd met de mijlpaal.
Vandaag was de smid hier, het leek wel weer zwangerschapsgym voor de dames En voor Dynamic begint het aftellen nu echt, nog 99 dagen tot de uitgerekende datum en nog 79 tot het veilig kan komen
Gaat hard bij jou zo Marije! Ik zal eens horen op stal wanneer de anderen precies uitgerekend zijn, heb het wel op de kalender daar, maar moet even de preciesze data hebben. Lag volgens mij allemaal vrij dichtbij elkaar.
Gefeli muzefee, bijna op de helft!! Hier net over de helft, 172 dagen vandaag. Marije: kijk al uit naar januari, ben benieuwd naar je beebjes! Ze zullen er snel zijn!
Marije,ben benieuwd naar het mooie grut bij jou straks.het zijn altijd zulke knappe veulens
Iemand hier interesse in een pessoa tuig voor kleine b tot grote pony,s? Heb er een liggen maar gebruik hem niet meer want longeer nu met dubbele longe. Anders gaat hij met het goede doel mee
Ik kreeg het gisteren even spaans benauwd.. Kijk naar fab en staart allemaal omhoog en allemaal aan het knipogen.. Dus dacht echt van ojee.. En ze had ook niet geplast en er kwam vocht uit.. Nu hadden we gelukkig net een hele stoere welsh a hengst die ook echt enorm hengst is.. Dus hengst erbij en ze vermoorde hem zowat bijna(maar goed dat ze vast zat ) En ging ze 3 minuten erna vrolijk staan plassen... Wat een opluchting
Charaz
Geplaatst: 24-10-11 09:17
Hera schreef:
Gelukkig voelt ze zich beter charaz, weet je ook waarom ze heeft verworpen? En is het vruchtje teruggevonden?
Nee ik weet niet waarom Amber was wel al haar hele dracht van slag en enorm chagerijnig zo is ze nooit geweest dus denk toch dat er iets niet lekker zat, we hebben het veulentje idd gevonden.
Agossie Charaz dat lijkt me wel heel heel emotioneel als je het vruchtje vindt. wel heel interessant als je er zonder al te veel emoties naar kunt kijken.... die hoefjes in aanleg !
Fijn dat Amber inmiddels weer oké is.
DL dan schrik je je in eerste instantie een hoedje niet? Had ik ook vorig jaar met Tenna. Vol knipogen en vocht...helaas heb ik geen schouwhengst, maar ook bij haar is er een gezond veulen geboren. Schijnt dus echt vaker voor te komen.
Schattig die dekentjes..... Ik heb er nooit eentje gehad. Maar ach voor een mei veulen zou ik dat toch niet hoeven doen wel? Of raden jullie me aan er voor alle zekerheid eentje op stal te hebben?
Jeetje charaz, misschien dat het idd al niet oke was van in het begin, de natuur heeft zijn wegen. Foto is idd interessant om te zien, maar begrijp dat jij er met een ander gevoel naar kijkt dan ons.
Nu begint iedereen idd aan leuke mijlpalen te zitten! Spannend, de eerste foto's van het kleine grut zullen er snel zijn!
dustinlover; ben nu wel heel benieuwd naar die stoere welsh a hengst haha
winoa heeft momenteel een stop met haar buikgroei denk ik,zo van opzij valt het reuze mee maar als je voor of achter haar staat dan puilt die buik uit haha. maakt niks uit,kan ze nog even vooruit met haar nieuwe ruitertje
Ik vind het ook wel interessant om te zien hoor, vind het natuurlijk wel erg dat het nu juist om Ambers veulen gaat, maar liever zo dan dat het geboren is en er is iets mis mee.
Charaz, das echt balen! Hoeveel dagen was ze drachtig?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-10-11 20:15
Inderdaad is dit beter dan iets mis bij de geboorte, maar het blijft toch erg vervelend. Hoe groot was dit veulen eigenlijk?
Dekentje heb ik ook nog nooit gebruikt, maar ik heb er wel eentje. Voor een prikkie over gekocht 2de hands. Ook een gevalletje just in case. Maar hier ook mei-veulens, dus normaal gezien niet nodig.
Muzefee
Geplaatst: 24-10-11 21:54
Jeetje Charaz, toch wel even schrikken als je dan de vrucht ook nog vindt. Buiten dat om altijd wel interessant om te zien, maar liever had je het anders gehad.
Heb Heaven vandaag weer even een zadel omgeknoopt. Kunnen jullie gelijk haar buik bekijken.
Balou_lover
Geplaatst: 24-10-11 22:30
Mooi buikje heeft Heaven hoor!!
Charaz, ben ook wel een beetje benieuwd naar hoe groot het veulen was...?? Het blijft balen!!
Gister foto's gemaakt van onze drachtige meiden Begin nu toch wel een beetje buikjes te zien (niet alleen meer gras...) Izz 140 dagen (foto's zijn niet super, en Izz niet fotogeniek ) De meiden samen (wat kijken ze happy) Donna 131 dagen... (oog is net schoongemaakt, vandaar die glans rond haar oog)
Ah weer mooie buikfoto's... pff moet toch nog eens een foto van de herabuik proberen te maken, ze zit vandaag op 174 dagen alweer en je ziet toch een mooie teut zitten
Jeetje wat zijn sommige merries al ver! Die van mij is nu bijna 4 maanden drachtig en ik denk dat ik er voorlopig nog niets aan kan zien. Ze heeft nog een super strakke buik.
Mooi buikjes zie ik hierboven! Ik heb net even foto,s gemaakt van winoa en pepper. Zal kijken of ik ze straks een keer nog kan plaatsen,winoa is van voor echt dik
Bimmetje
Geplaatst: 25-10-11 17:40
charaz wat erg zeg. Maar idd beter zo als mislukt geboren worden en dan alsnog in moeten laten slapen of net wat dan ook
Wilma staat hier verder ook lekker dik te wezen Blijft maar eten en groeien, maar ach, we gaan de winter in en dan mag het he? Ze is nu 168 dagen, dus wij zitten ook op de helft nu
zaralover
Geplaatst: 25-10-11 19:29
mijne is vandaag opgevoeld , en ze is drachtig , na een scan na 4 weken niks te hebben gezien en een hengstigspuit, Maar het zit er dus nog gewoon op . rond 21 april een veulentje helemaal blij