Duimen jullie voor mij ook nog even mee Zijn nu bezig met de 2e poging bij Lady, 7 juli word ze weer gescand.. Moeten alleen nog even kijken hoe we dat gaan doen, aangezien ik die dag ook diploma uitreiking heb s'middags..
PJ Gefeliciteerd!!1 LA: Spannend, meestal scannen de DA toch 's ochtends....
manueeltje84
Geplaatst: 21-06-09 18:55
Gefeliciteert PJ!
Haico is toch een bonte NRPS hengst (staat mij zo bij hoor, kan er naast zitten)
LadyAngel
Geplaatst: 21-06-09 18:57
Mijn DA is alleen smiddags op de prakijk helaas.. En zelfs dat is de vraag hoor, sommige dagen is hij er geen eens i.v.m. spoed klussen.. Of hij moet thuis komen, maar mijn pony accepteert het niet dus moet helaas in de opvoelbox.
Nada
Geplaatst: 21-06-09 19:42
Zo, ik zal me weer is melden . Zat stiekem al steeds bij het dikke buiten topic 2009 te kijken! Zou willen dat het voor ons nu ook al zo spannend was .
PJ VAN HARTE Ben echt heel blij voor je, super!
En voor de rest duim ik natuurlijk nog steeds . Zag ook foto's van een hele mooie jaarling voorbij komen .
Merken jullie aan de drachtige merries ook al verschil in gedrag ?
Bij ons is het zo verschrikkelijk verschillend. De maiden merrie doet heel vreemd. Ze viel me vandaag half aan, wil niet meer luisteren (heel handig, ze is de apha merrie dus als je wat wil doen dan volgt de rest niet meer meteen ) en doet echt nog nukkiger dan normaal. Ook rent ze steeds hinnekend op onze andere merrie af en is ze veel sneller moe. Arme schat .
Terwijl aan de andere merrie merken we helemaal niks. Maar die heeft ook al heel vaak een veulentje gehad, dus dat is logisch .
En ipv van een feestjebuitenrit om te vieren dat alle dames drachtig zijn maar even gewoon gereden met 1 van die dames [RIJ-ITP] Remezida(AV) trainen voor Z1