Update Rowan van The Coppertop. Hey all she's lifting her tail like crazy, pooping cowpies, and I squeezed a nipple tonight and the liquid that came out felt sticky like honey when I smeared it on my hand.
Update Lacey, -------------------------------------------------------------------------------- Lacey - Wax on both teats, getting larger than the beads she was sporting yesterday. Tail head starting to come up, really jelleyed up down her butt. She's pretty sure she's starving to death and spent the night trying to eat her straw. She's also not impressed with Spook and we had some kicking last night, might put boards up between them if they continue.
I'm heading to work to clear up my desk, I've already spoken with my boss and if I get what I want done today, I can take off whatever I want next week Dar, Bruce & Marije will be home just in case.
Lacey is sinds Squirt een veulen heeft, spontaan melk gaan druppen...... ze wil ook een veulen, maar ze zit pas op dag 314.... dus het mag nog niet geboren worden..... de cam staat nu steeds op Lacey. Marije zei vanmorgen dat het -38 graden was, ze had wat water geknoeid op haar broek en binnen 10 sec. was dat hard.... Gisteren is ze naar de buren van Dar geweest, 2 minuten lopen, maar ze moesten met de auto gaan zo koud was het. Dus als er nu een veulen komt wat 4 tot 5 weken te vroeg komt, is dat niet best.
een dikke trui? doe maar 4 of 5 dikke truien maar zal niet al te best zijn als ze nu gaat veulenen. kan trouwens die cam niet zien, zegt ie klik hier voor plug ins te downloaden en dan lukt dat niet jammer..
Squirt staat stiekem te roken in de stal, of zou het de damp van de ademhaling zijn? Jeetje wat een kou daar, ik moet er niet aan denken...
CF, dat downloaden, dat duurt even en hij laat dan niet zien dattie aan het downloaden is, had ik ook last van, even geduld en dan doet ie het vast wel...
[quote="adnariM"] Héé Essiether, ben je er ook weer (Of heb ik wat gemist??)
Hallo Miranda ik ben er nog steeds hoor maar kijk vaak op de achtergrond mee
Weet iemand wat ik moet installeren om de cam,s van wefoal te kunnen bekijken ? Van marestare kan ik ze wel zien maar sinds vandaag krijg ik bij de cam's van wefoal de melding playerobject wasn't created . Dus als iemand het weet zou ik het graag willen horen
Ehm... krijg je niet bovenin, als je even wacht, zo'n balkje die naar beneden komt zetten? Daar moet je dan op klikken en op installeren klikken... Dan doet die het als het goed is...