Pauk schreef:Ja toch? Want dan moet ook die gespecialeerde toch precies op het juiste moment er zijn?
jah volgens mij ook...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pauk schreef:Ja toch? Want dan moet ook die gespecialeerde toch precies op het juiste moment er zijn?

Tussen haar benen wel.. Maar dat is maar zo af en toe.. Net wanneer ik denk dat nodig is maak ik het schoon
Voor alle nieuwe veulentjes in de toekomst..

Maar voor op haar benen heeft ze wel zwart vlekjes, zie je? 
Komt er op neer dat haar vlekken verdwenen zijn. Kan meerdere oorzaken hebben, verbleking door schimmelfactor, roan of varnishing. Het is bij haar het laatste, omdat schimmel niet kan gezien haar afstamming (en bovendien schimmels eerst op hoofd en benen, harde delen dus, verkleuren, en dat zijn nu net de plekken waar ze niet is verkleurd), roan is het niet omdat een roan in de winter donker is en in de zomer licht, en bij haar is het nu net andersom, in de winter zijn er vlekken haast niet zichtbaar, in de zomer nog wel, maar wel vervaagd.
En we proberen er gewoon panterbonte kindertjes uit te fokken, poging 1 is in ieder geval gelukt, poging 2 ging enigszins fout met een effen bruin veulen, dus nu poging 3.
Neonlight schreef:Ja, Neon is de enige binnen het stamboek die dit verschijnsel heeft. Baal er wel een beetje van, je koopt een panterbonte voor de stippen, en dan gebeurt er dit.......maar ze is nog wel lief hoor!En we proberen er gewoon panterbonte kindertjes uit te fokken, poging 1 is in ieder geval gelukt, poging 2 ging enigszins fout met een effen bruin veulen, dus nu poging 3.

Neonlight schreef:Klopt, maar er zit in de Lingehoeve als ik het goed heb wel een DA die het enigszins ooit kan zien. Hoe weet ik niet meer precies, misschien iemand anders??? Maar via de normale scans of het opvoelen is het niet mogelijk.
en niet zomaar hoor: rodeo was het *auw mijn kont*
(hoezo ik lijk in koppigheid op mijn paard
)
van wat zich stilaan ook écht buikEN mogen noemen