Ik zit nog op m'n werk. server updates etc. Vanmorgen 7 uur van huis gegaan en ben vanavond ongeveer 10 uur thuis. Wel alles (snel) gelezen, maar geen tijd om te reageren. En ik hoop dat Moor haar kleintje vandaag binnenhoudt anders red ik het nooit om erbij te zijn. Waarschijnlijk de rest van de week vrij. (als er morgen geen verdere problemen op het werk zijn) Ben dus niet bij Moor geweest (Manon, haar "2e baasje" wel, dus als er wat bijzonders is dan hoor ik het van haar!)
Ach gossie, jij zit in hetzelfde schuitje als ik. Ik klokte vanmorgen om 06:30 in en zit er ook nog steeds. Maar ik ben over een half uurtje denk ik wel klaar hier, en ik heb geen hoogdrachtige merrie staan natuurlijk.
Whaaa zo kalm als ik deze ochtend nog was zo zenuwachtig ben ik nu ! Sweety druppeld echt melk ! Deze morgen waren t nog harsjes maar nu krijgen ze de kans niet meer om te stollen ! Normaal heb ik een dracht genomen van 340 dagen de de laatste dekking genomen om te bereken. Maar als ze nu een dracht zou hebben van 335 dagen en het was bij de 1ste dekking al raak (4dagen vroeger) dan zou het dus 9 dagen sneller zijn. 11-9 is nog 2 dagen of dus misschien vanacht Ik weet echt niet wat ik moet doen. Al daar gaan slapen of niet. Ik lees zo alles bij ik ga nog even bij Sweety kijken.
ik denk dat je wel wat kan wachten. Kijk even voor je naar bed gaat. Blijft dit.. dan kan je gewoon naar bed gaan maar zie je dat het er uit drupt met regelmaat. dan zal ik blijven wachten
Quinzy melk druppels! Dat veulen is onderweg hoor dat wordt waken! Inowa Breeze is echt schattig, blijft ze zo of wordt ze ook schimmel? Antoontje tís te hopen dat t bij zijn naam blijft en niet echt gebeurd Liesjuh als Tinkerbel drachtig zou zijn wanneer zou het dan ongeveer moeten komen, wel een leuke verassing als het zo zou zijn! Youngster ik verbaas me altijd over die merrie van jou, ze is zo mooi drachtig en ziet er weer goed uit Maroes ziet er goed uit er zit wel verandering in zo te zien, nou het veulen nog marlijntjuh ziet er ook zo lekker uit! Spannen al de merries samen en spreken ze elke keer een datum af of zo, zo van vannacht gaan we met zijn drieën veulenen, er komen er elke keer een paar tegelijk Pretty spannend laten we hope dat het snel "raak" is. Ylana je moet je niks aantrekken van je buurvrouw hoor je hebt een mooi veulen! Waar de mooiïgheid van haar veulen ophoudt begint waarschijnlijk de jaloezie, wees blij met wat je hebt en laat je niet onzeker maken door zo'n doos, moet dalijk over een week of 2 eens kijken hoe hij dan alweer veranderd is.
@quinzy: als ik jou was zou ik gaan waken !!! GEFELICITEERD aan allen met veulies !! @inowa: een echt haantje de voorste zo te horen @antoontje : leuke naam @niezzz : hoelang moet ze nog ? @youngster: lekker buikje @maroes : die gaat ook niet lang meer @marlijntjuh: jij waakt toch ook al hoop ik
Hier zijn er volgens mij veranderingen aan't gebeuren
uier Bijoux (verwaarl. pony) op 24/04
En vandaag.....ik denk dat ze toch drachtig is hoor (op haar oude dag)
Cartouche heeft zich Zondag NOG maar eens laten dekken maar word naar mijn gedacht dikker en maakt uier,of zie ik dat alleen
uier op 27/04
en vandaag
Buik op 27/04
en vandaag
Ze staan pas sinds vandaag op het nieuwe gras,dus daar kan het niet aan liggen.
@Tinkerloos: Tjonge jouw EF (op z'n parelli :p) word echt op de proef gesteld zeg haha en maar wachten. Ik lees net dat de tv er al is leuk ! @pannie: Toch eindelijk een teken van dracht dan joepie !! @marlijntjuh: tjonge wat een buik heeft miss ! Wel mooie foto's ! @Maroes: Ja ik zie harsjes !! :p Wat een leuke ronde fjord ! @youngster: Wat ziet ze er goed uit ! Die voorlaatste foto is echt mooi. @Antoontje: Jij durft je paardje zo noemen beetje t lot tarten Ach we nemen t maar in de goede zin he dus veel geluk met hem ! @Inowa: wat heeft dat beestje toch een leuke bles ! @Cayusejuhh: De foto's waren van deze ochtend nadine. Ondertussen heeft ze geen hars meer want de melk drupt eruit. Haar sokken plakken ervan. @Mayday: ik denk t ook lekker in de auto slapen naast de wei
Quinzy, bij Keeva heeft dat melkdruppelen een half dagje geduurd, begon 's middags en 's nachts kwam Aiden ...
Mmm bij Sweety is t dan ook ongeveer een halve dag bezig. Mijn vriend stelde net voor om in de auto bij de wei te overnachten. Lijkt me geen slecht idee ik denk dat we dat best gaan doen.
Wow Max wat een prachtig veulen gefeliciteerd hoor !
Wat een poepie, Max! Gefeliciteerd hoor! Kwam het echt helemaal onverwachts?
Hier is het nog steeds rustig aan 't front. Zowel wat Jovarna betreft als haar weidemaatje (ze gaan zo'n beetje gelijk op). Geen veranderingen in de uier, banden, gedrag etc. Tegen het eind van de middag komen die rotvliegies opzetten, en dan is het voor de dames tijd voor zwangerschapstraining! Ze lopen dan voortdurend achter elkaar aan door de wei, in een sukkelstapje, soms een drafje tussendoor, om maar van die vliegjes af te komen. Ze blijven dus in beweging met die dikke buikies .
@maroes: dat schrapen ken ik ja. Doet Lee ook als het veulen lastig is. En ja, kan ook een teken zijn van naderende bevalling. Maar ja, wat niet @youngster: zo dan! Die is prachtig drachtig! Helemaal in haar nopjes. Ze ziet er super uit! @liesjuh: weet je dus eigenlijk nog niks @Quinzy: !!! Dat is ECHT spannend!!! Ik zou absoluut daar gaan slapen. @inowa: Breeze is echt een schatje! Brede bles en witte voetjes ... ja, helemaal mijn ding! @Amandake: ja, zeer zeker verandering bij Bijoux! Bij Cartouche zie ik wel wat verschil, maar niet schokkend ... @max: PROFICIAT wat een plaatje! En net zo'n aparte kleur als mams!
Hier geen nieuws. Kwam gewoon checken voor nieuws in dit topic ...