nu is de merrie waar ik op rijdt ook drachtig, dus het zal wel moeten
hieronder, dat is m'n merrie. drachtig van de hengst Oscar. eind juni is ze uitgerekend. leuk om al die dikke buiken te zien hier!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha ik zat er een maandje naast
*o/* hurrey!
ik heb zaterdag bij mijn merrie van 7,5 maanden dracht al een beetje uier gezien. die 2 banden die onder de tepels door lopen zijn wat dikker, maar verder gelukkig nog niks aan het handje.... het ontwikkelen van uier is dus al wel wat begonnen. nog meer met al uierveranderingen??
en ik heb het veulen ookal gevoelt hoor
ja dt buikje kan nog wel klein zijn hoor, maar die gaat over een maand echt wel fiks zijn.... dan puilt tie uit aan beide kanten.... gelukkig dat jou merrie ook al van die banden heeft. dat is volgens mij wel normaal
.
.... ga t woensdag nog maar s proberen dan. maar ik mag niet bij haar uier onder dr buik voelen, dus, maar wel bij dr flank
*
:
wat bedoel je eigen met verwachtigen? wedstrijden denk ik niet, beetje dresuren maar ik zou zeker niet je M1 oefeningen uitvoeren, lekker werken aan soepelheid en bijvoorbeeld het halthouden trainen. Ik heb met mijn merrie pas 2 maanden daarna pas wedstrijd gereden en pas na 3 maanden begonnen met springen
en dan hand opdrukken en dan voel je zo precies heen en weer gaand gebobbel onder je hand. Bij de mijne lukt het alleen 's avonds als ze net aan dr eten begint en ook niet altijd 

ik heb geen zin om een paard voor de rest van zijn leven te verpesten (lees:van een lichte- een ernstige peerblessure maken) Maar dat ene puntje zou ik wel zien zitten
maar na een kwartier wil ze een beetje gaan wijken, en ze had vorige week nog iets dat ze uit zichzelf 2 hele rondjes in galop ging, en dan geen rustige galop, ik was echt verbaast, ik dacht dat dat er niet meer in zou zitten, dus wel... ik kijk wel, ze hoeft van mij in ieder geval niet hard te werken, als ze zowiezo maar een goed half uurtje loopt.. .en als ze zin heeft in een rondje galop, dan gaat ze haar gang maar

, Jura is op 27 maart uitgerekend. Lekker vroeg dus. Maar kan nog niet echt aan haar zien dat ze drachtig is. Maar begrijp hier, dat dat bij sommige van jullie ook het geval is. Gelukkig maar. (grappig detail, we lopen straks samen met een dikke buik. Dus dit topic past precies bij ons
)