Waarom heb jij geen webcam op je Fjord Kimmes? Ik ben gek op Fjordjes en wil wel eens een Fjord zie veulenen!!
MarijeR schreef:Shy Ann is trouwens wel aardig aan de wandel. Rondje lopen, weer in haar hoekje, rondje lopen...Hebben jullie ook zo de neiging om er even heen te lopen en haar een flinke knuffel te geven?
Zou wel grappig zijn als je zo even naar Amerika kon lopen.Ik had die neiging heel erg bij Honey, dat vond ik echt zo'n knuffelbeertje.
Dat zou wel heel leuk zijn idd,ThePast03,maar helaas heb ik de apparatuur daar niet voor.Ik hoop in elk geval wel foto's te maken.
marije, laat je het licht branden vannacht? of ga je zo nog weer voeren? Ben echt benieuwd of het vandaag wordt!
Ik heb alleen vandaag trouwens al meer dan 14 duizend hits op de pagina Ben benieuwd hoe ik met m'n bandbreedte zit aan het eind van de maand
Ik heb heel veel geduld Kimmes.Wow Marije wat een hoop hits! Ik ben benieuwd wat je haalt als Macy echt gaat bevallen.
Macy heeft liggen rollen en staat weer. Ik loop er even heen om te checken en doe de birth alarm om...