Sanet schreef:Kim, dat is wel spannend. Wel iemand die zaterdag overdag op jullie merrie past dan?
Verder een hele hoop spannende uiers!!
Ja, mijn verzorgers (moeder en dochter) zijn de hele dag bij ons thuis (behalve tijdens onze ceremonie, dan zijn ze even een uurtje bij ons) en verder komt in de avond moeders op ons feest en dochter blijft bij ons thuis op de dieren passen en Edi goed in de gaten houden.
Mocht ze het zaterdag presteren, dan gaat moeder naar ons huis en wordt de dierenarts gebelt die moet komen assisteren, mijn toekomstige man kan het een beetje minder waarderen als ik tijdens onze bruiloft naar huis vertrek voor het veulen
Voor het geval iemand er over begint: onze trouwdatum stond al eerder vast dan dat wij wisten dat ze drachtig was, hier kwamen we pas bij 8 maand dracht achter en hebben haar in oktober " bewust gust gelaten" gekocht...in februari wisten wij pas dat ze wel degelijk drachtig was (en dus niet bewust gust gelaten) en konden wij onze bruiloft op deze locatie alleen nog maar uitstellen naar 1,5 jaar later helaas...
Dus vandaar de keuze om toch de bruiloft door te laten gaan en onze fingers crossed dat ze tot na het weekend wil wachten op ons...en dat ik dus toch voor de zekerheid een oppas heb geregeld voor bij ons thuis...nou wilde ik die zowiezo bij ons thuis want ja...een boerderij met 7 paarden, varkens, koeien, hond en katten laat ik zowiezo niet een hele dag zonder toezicht achter