oh CP, als ze vanavond niet gaat... Dan vreet ik m'n schoen op.
Cio, dat komt ook omdat die dingen vaak ook gewoon niet in de winkel liggen... Ben er juist overal voor aan het rondneuzen omdat ik het echt niet in kan schatten online. Bij Agradi ook... daar heb je 20 verschillende veulen maten. Hoe weet ik nu wat het juiste is... Zelfs al staat de mini ernaast dan weet ik 't nog niet.
Dustinlover
Geplaatst: 07-04-21 23:09
Cp eindelijk!! Hoop snel voor je!!
Hier nog steeds groot uier maar ze laat nog weinig schieten om te testen. Dag 347 pfff
Na buiten lopen wat leger
J_emma
Geplaatst: 07-04-21 23:12
Selente schreef:
oh CP, als ze vanavond niet gaat... Dan vreet ik m'n schoen op.
Als je daar een filmpje van post wil CP misschien nog wel even wachten tot morgenochtend..
Cioccolato
Geplaatst: 07-04-21 23:12
Ja jammer is dat. Op de foto lijken ze ook allemaal klein En dan heb je zr binnen. Kunnen ze pas om als ze bijna een jaar zijn. Jeej. Maar ik er iig 1 die het goed doet en bij beide geslachten kan. Vind ik
J_emma: Jaa daarom! Lijkt mij ook vrij sterk. Dus gewoon hopen dat het er maar 1 is die gezond is.
Jacky84: Ik hoop het ook. Nee klopt, het veulen is natuurlijk al flink groot. En met 6/7x scannen lijkt mij toch dat je er dan nog 1 extra had moeten zien. Die van jou laat ook nog lekker op je wachten zeg, hopelijk snel een veulentje!
Cp112: Oeh cp die van jou gaat hard nu! Hopelijk vannacht een veulentje!
Cynthia82: Ohh ik ben echt zo verliefd op die van jou, zo prachtig.
Quir: Ohh wat een prachtig leren halstertje! En een mooie foto zeg.
Nou kan eindelijk zitten. Sinds 14.00 bezig geweest dat ze iig vannacht op stal konden. Eli is dus met 333 dagen al bevallen. Zonder enig teken. Richo (Right Choice MT) lag opeens in de wei. Hij was wel echt net geboren dus met de rest konden we wel helpen. Hij stond vlot, dronk, uiteindelijk flink wat gepoept. Nageboorte kwam er netjes af bij Eli. Nu dus maar eens uitrusten.
Daarom zweer ik ook bij de halsters die jullie ook hebben en dan in verschillende maten, ik weet dat ik daarmee goed zit. Morgen nog maar eens kijken naar de staat van wat ik nog heb, anders nieuwe bestellen nu ik ze weer gevonden heb op internet. Verwacht niet dat ik ze heel snel nodig heb, nog 13 dagen naar de 340 maar verwacht dat het langer duurt. 2 veulens rond de 340 dagen gehad maar in juni, vorig jaar half mei op 346 dagen, nu nog eerder dus verwacht een wat langere draagtijd als 340 dagen.
Ik met mijn halster tik heb al 5 veulenhalsters liggen met bijpassende voor Kate (en van een halster set zelfs ook een voor de shet ) thuis heb ik nog een ieniemini leren halstertje... dus voorlopig heeft de baby al genoeg Kate vandaag 317 dagen... nog 3 tot veilig, maar zie t voorlopig nog niet komen...
Geboren om 10 voor 12. Mega groot effen zwart merrie veulen (zei ik toch dat t dat ging worden )
Stond binnen 10 minuten en bokt nu al door de stal . Druk opzoek naar de melkbar. Fief is erg beschermend dus ik laat ze even en houd het op de cam in de gaten mbt drinken en check ze straks met een half uurtje weer even.